{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring
  • #1   17. maj 2020 husk mundbind


  • #3   17. maj 2020 Vejhjælp er nok en god ting

    Sørg for at tjekke med forsikringen de dækker i de lande i kører til

    Rejse forsikring af en art er nok også smart, hvis ikke der er hjemrejse i jeres almindelige ulykkesforsikring

    Pas og visum bør også undersøges

    Også måske på forhånd tænke i hvor i overvejer at få lavet service osv på bilen undervejs

    Hvor skal i køre hen, siden i rammer 30.000 km om man må spørge, og hvad er tidshorisonten for sådan en tur??


  • #4   17. maj 2020 Indboforsikring.

    Dækker tyveri, brand eller hvis i bliver indblandet i et uheld og i mister jeres ting.

    Hjemrejse ligger altid under rejseforsikringen, nogle selskaber ligger rejseforsikringen under indbo.

    En ulykkesforsikring dækker kun skader på en selv.

    Hvor skal i hen, for bilforsikringen dækker ikke alle steder, hvor længe skal i være afsted, ?


  • #5   17. maj 2020 Hvor længe skal i være afsted, for rejseforsikringen dækker op til 60 dages ferier. Kan dog forlænges mod merpris.

    Indboforsikringen dækker rejsegods op til 90 dage, derefter kan det dækkes af tillægsdækningen på rejseforsikringen når i forlænger den(det er ikke billigt)

    Visse lande (bla Kosovo) kræver at i tegner en ansvarsforsikring ved grænsen da de ikke accepterer andre ansvarsforsikringer.

    Vejhjælp har man i udlandet når der er kasko på bilen.


  • #6   17. maj 2020 Det kommer an på hvor i skal, visse lande kræver det originale grønne forsikringskort fremvist, så det skal sendes fra forsikringsselskabet.. ellers skal man tegne særskilte forsikringer før man kan blive lukket ind...
    Og nej vejhjælp er ikke nødvendigt når man har kasko..

    Husk de gule veste advarelsestrekant, førstehjælpskit, lidt værktøj evt, ekstra motorolie og en 5L ekstra dunk benzin.


  • #7   17. maj 2020 Jeg tror bedste råd det er at snakke med jeres forsikringsselskab.
    Husk som minimum at hæve det forventede antal km der er aftalt med forsikringen.
    Derudover vil vejhjælp nok blive en interessant udfordring, ville nok tage fat i Falck kun pga deres størrelse og erfaring. Der må findes produkter, for vi har jo lastbiler som kører meget lange ture også.
    Og som også nævnt vær obs på ting som visum, registrerings attest og forsikringspapirer bør ligge i bilen etc etc.
    Og ja... hvor tager man hen på 30k km tur?


  • #8   17. maj 2020 Hvorfor er vejhjælp ikke nødvendigt hvis man har kasko på sin bil??

    Vi har altid haft vejhjælp uanset om bilerne har været med eller uden kasko


  • #9   17. maj 2020 Fordi vejhjælp er gratis i udlandet når man har kasko,

    Falck er gode til at sælge deres vejhjælp udenfor Danmark selvom man har det med gratis. Ja den kloge....

    SOS vejhjælp er den største og bedste
    Spiller på det marked. De har så mange aftaler at ingen kommer i nærheden af deres service.


  • #10   17. maj 2020 Og det er uanset hvilket selskab man har sin bilforsikring ved

    Har du noget link til at understøtte, det eneste jeg kan se er noget med et rødt kort for nogle selskabers kunder


  • #11   17. maj 2020 Jeg har ikke kendskb til selskaber der ikke har vejhjælp i udlandet includeret når der er kasko.

    Ikke alle bruger rødkortordning, men så har de deres egen vejhjælpsdækning bla Tryg.

    Hvilket selskab er du forsikret ved?


  • #12   17. maj 2020 Forsikring og pension skriver:

    Er din bil kaskoforsikret, indeholder forsikringen også redningshjælp i form af Rødt Kort-ordningen, når du kører i udlandet. Og den er der god brug for, viser nye tal fra SOS International.



  • #13   17. maj 2020 Okay, jeg har personligt vejhjælp på bilerne

    Men de kører også nærmest udelukkende i Danmark


  • #14   18. maj 2020 jeg skal køre til mange lande såsom Frankrig, Italien, Spanien, Portugal, Holland, Belgien og østeuropa. tænker hvis nu vi kører galt så vil jeg gerne være dækket optimat. ved ikke om ulykkesforsikring er nok eller om man kan købe ekstra personlige forsikringer

  • #15   18. maj 2020 Det er helt fint.

Kommentér på:
forsikring

Annonce