{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Becker.dk
  • #1   18. maj 2020 Har bestilt en kaliber der fra til min A4 da jeg havde den, de var billigst og hurtigst, og den passede i første forsøg, ikke noget der skulle sendes retur og byttes til noget andet.

    Så kun positiv oplevelse herfra smiley


  • #2   18. maj 2020 Har ikke selv prøvet dem, men har ikke hørt skidt om dem hos venner der har brugt dem

  • #3   18. maj 2020 Go for it, de er pålidelige smiley

  • #4   18. maj 2020 Jeg har købt der flere gange, kun ros herfra

  • #5   18. maj 2020 det er jo farmand og bror som ejer becker reservdedele og deres bror er så ingen ringere end niels becker som ejer proauto og som er en af gutterne bag i youtube bilshowet high on cars

    de dele de sælger er stort set samme slags dele som ftz, og andre autodele firmaer sælger, så der er ingen bøvl med kvaliteten


  • #6   18. maj 2020 Jeg har fået det jeg bestilte, intet at klage over herfra.

  • #7   19. maj 2020 Lort

  • Troels K
    Troels K Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #8   19. maj 2020 Jeg har hørt at ejeren skulle være uforskammet og ikke serviceminded overhovedet.

    Se deres trustpilot: https://dk.trustpilot.com/review/www.becker.dk

    Kunderne saver dem midt over. Ville aldrig købe der.


  • #9   19. maj 2020 Hej
    Fin butik - kan kun på det bedste anbefale.
    MVH KP


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 529
    #10   19. maj 2020 Jeg syntes at trustpilot er total ubrugelig, det er der alle klagerne kommer, men alt den gode kundeservice bliver næsten aldrig lagt op på trustpilot, har aldrig handlet hos becker så, så ved ikke så meget om dem.

  • Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #11   20. maj 2020 #10

    "Jeg syntes at trustpilot er total ubrugelig"

    Jeg er meget uenig.. Det kan godt være at der generelt er flere klagere der husker at give feedback, end tilfredse kunder, men når en virksomhed gentagne gange får kritik for forskellige ting, så ville jeg overveje at kigge efter mine varer et andet sted.
    Der er jo virksomheder der godt kan finde ud af det, og som har en god score på Trustpilot..
    Man kan i øvrigt også kigge efter hvad kunderne siger, rent individuelt, når man læser på Trustpilot.
    Ved nogle virksomheder på Trustpilot skriver kunder at de aldrig har fået deres varer, at virksomhedens returpolitik er ikke-eksisterende, eller at de gentagne gange har fået forkerte varer - så ville jeg ikke gide handle der, pga. andres dyre købte erfaring.


  • Troels K
    Troels K Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #12   20. maj 2020 Enig med 11!

  • #13   21. maj 2020 Synes heller ikke trustpilot er brugbart. Har en kammerat der er selvstændigt og han fik slettet stort set alle gode anmeldelser, fordi han ikke ville være på trustpilot og nægtede at betale et medlemskab/fee. Han havde ikke selv oprettet hans firma derinde

  • #14   21. maj 2020 Hej
    Har læst meldinger inde på "trustpilots".
    Kan ikke genkende beskrevne.
    I fald fejlvare uanset grund er der aldrig bøvl i ombytning. 7 stjerner herfra.
    Mvh Kp


  • #15   21. maj 2020 Jeg har selv købt derfra (fysisk) altså ikke på nettet men personligt.. De tager ikke varene retur lige meget hvad, om du så har købt forkert eller deres fejl det er de ligeglad med. De siger lige ud hvis du kommer tilbage med varene så skal du ikke handle her ind mere.. Jeg har også set hvor de skændtes og smidt en kunde ud fordi han ikke kunne returnere en vare.. Jeg synes tit deres bremser larmer, og nogle ting ikke passer til bilen.. De har ikke rigtig styre på tingene

  • #16   22. maj 2020 Tak for alle input.

    Men det sidste indlæg afgøre ligesom sagen, jeg har prøvet at få leveret forkert stumper, eller jeg selv har bestilt den forkerte stump, så jeg vælger at handle et andet sted smiley


  • #17   22. maj 2020 Og Holy Moly ... Hvor er de banner reklamer dog irriterende, hos mig er det ikke kun reklamerne, men hele siden hopper op og ned smiley

Kommentér på:
Becker.dk

Annonce