{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.606 visninger | Oprettet:

Brian K
Brian K
Tilmeldt:
5. jan 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

Seat Mii, mobil holder til original GPS slot? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Seat Mii fra 2014 som har stik til at montere en Garmin GPS i instrument brædtet. Der ville jeg gerne have monteret en universal mobil holder istedet. Jeg har søgt rundt omkring på nettet, men ikke rigtig fundet noget. Måske jeg søger på det forkerte...
Så jeg håber der er en herinde som kan hjælpe mig i den rigtige retning. Om den er pasiv, eller om man kan lade telefonen fra stikket er ikke det afgørende, men ville da være rart med strøm smiley
Rammen/stikket skal se ud som på billedet, men den modsatte ende skal være til en mobil og ikke med stik til Garmin GPS.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Mii, mobil holder til original GPS slot?
  • #1   20. maj 2020 Tror ikke det findes !
    Hvis du er fingernem og har måleinstrument kan man sikkert ændre en original fod så den kan bruges til mobilen
    Ved ikke om den fod der sidder i den face liftede UP har samme forbindelser ned mod insyrumentbrættet ? Det kan du måske spørge om hos VW forhandleren eller på "VAGforum"


  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #2   22. maj 2020 Det har den ikke, i den "nye" Up er det et USB stik.
    Kan nemt lave en original arm om og bruge den, men synes ikke jeg kan finde nogen til en rimelig pris ??


  • #3   22. maj 2020 Hvad er en rimelig pris ?

  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #4   25. maj 2020 Åhh det er jo relativt, men et sted mellem 100 og 200 kr. når den skal bruges i "stumper" smiley

Kommentér på:
Seat Mii, mobil holder til original GPS slot?

Annonce