{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Snydt...skæve dæk {{forumTopicSubject}}

Ja...jeg har så købt et sæt 17" oz volcano for nylig...

Bare sådan til at køre med midlertidigt til jeg kunne finde noget bedre at køre med....

Men glæden blev kort...fyren jeg købte dem af kunne ikke rose dem nok, fælgene havde været monteret kortvarigt på en anden bil, og han fortalte at de dæk han havde monteret var super fine, så der skulle ikke være noget der...desuden var han dækmand og havde selv monteret dem, så der skulle ikke være noget der...mønsteret så også perfekt ud, så jeg stolede da på de var i orden...

Tog så over til min mekaniker i går for at få dem afbalanceret og få dem smidt på vognen...desværre kunne han bare informere mig om at dækkene var så skæve at jeg ville komme igen efter en uge og bede om nye i fald jeg valgte at montere dem anyway...

trænger egentlig bare til at komme af med noget damp, for jeg synes sgu ærligt talt det er noget svineri at sælge den slags...han kunne have været ærlig og fortalt mig at dækkene var ubrugelige, så kunne jeg have valgt at montere nye eller ikke købe dem...

Jep tudeindlæg...men sådan er det...

ps. nogen vil måske blive pissede over at se, at fælgene er at finde i marked, men læs teksten...det er noteret at dækkene skal skiftes...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt...skæve dæk
Kommentér på:
Snydt...skæve dæk

Annonce