{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morris Mascot som hverdagbil
  • #1   25. maj 2020 for at undgå rust, ta cyklen når vejret er skidt og hele vinterhalvåret.....

godt med undervognsbeskyttelse, inderskærme i samt sæt fornuftigt med $ af til vedligehold af den

• #3   25. maj 2020 Og husk ikke at køre i regnvejr. Så går den ud

• #5   25. maj 2020 Fed idé, og godt modtræk til alle de nye elektroniske plastik kareter.
    Op igennem 90erne kørte jeg selv 2cv og det var fantastisk. Den var blottet for alt moderne lir og gejl, men køreglæden var uovertruffen. Går faktisk og leger med tanken om at skulle have en igen

Så go for it!!!

• #7   25. maj 2020 Jeg synes det lyder spændende. Jeg havde en Clubman 1000 eller 1100 som var knaldrød med brede Cosmicfælge(super lette) med Pirelli dæk. Dens evne til at komme rundt i svingene var næsten mere end min kammerat der havde Volvo Amazone kunne klare. Som der er skrevet længere oppe ruster de en del. Bedste rustbeskyttelse er nok at rense undervogn godt og sprøjte den med varm kædeolie et par gange om året.
    Mht. driftsikkerhed husker jeg den som meget stabil. Den eneste gang den svigtede mig var da krumtapakslen knækkede under en overhaling på motorvejen.
    Prøv at få en køretur i sådan en lille balje inden du køber noget.
    Mvh. Gert

• #11   26. maj 2020 #8 en mini er aldrig lavet med ABS og servo.

• #15   26. maj 2020 #13 nej er der ikke men den fik airbag i rattet i 97. Kunne fås mer a/c og de var med multipoint indsprøjtning.

• #16   26. maj 2020 #14 der er ikke meget klassisk mini over dem du linker til.

• Magnus S
    Magnus S Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #18   28. maj 2020 Hej tak for alle svarene!
    Hvad skal jeg være særlig opmærksom på ved dem udover rust?

• Magnus S
    Magnus S Tilmeldt:
    okt 2017

#20   29. maj 2020 Har kig på en fra 80 er det, det samme ?

• Magnus S
    Magnus S Tilmeldt:
    okt 2017

#22   2. jun 2020 Jeg har fået købt mig en Mascot - dejlig bil.
    Men vil gerne have tjekket væskerne og kan fandme ikke lige gennemskue hvor kølervæsken sidder kan nogen evt hjælpe ?

• #23   2. jun 2020 Køler dækslet over på køleren. Højre side når du står og kigger ned i motoren.

Kommentér på:
Morris Mascot som hverdagbil

Annonce