497 visninger
|
Oprettet:
spørgeskema... hjælp til skoleprojekt. {{forumTopicSubject}}
har lidt spørgsmål angående et skoleprojekt.... tager ikke lang tid at hjælpe med.... og ville være nice hvis i ville hjælpe....
1. hvor meget går i op i at bilen er stylet?
2. glemmer i at sætte p-skive?
3. ville i have interresse i at købe et system der satte jeres p-skive når i låser døren?
4. ville i montere doorpopper i jeres bil, så i kunne fjerne dørhåndtag og lås fra ydersiden af bilen?
vores projekt går ud på at lave door popper som åbner døren ved hjælp af fjernkontrol og sætter en elektronisk p-skive når man låser døren....
jeg siger mange tak for hjælpen....
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
2: Ja... cirka 50% af tiden...
3: Nej, jeg har en P-watch allerede og har haft den i 3 år - den ligger stadig rigtig fint nede i æsken
4: Jeg kan godt overkomme at gribe i håndtaget og åbne døren - det behøver ikke være elektronisk...
Held og lykke med projektet
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 40 Svar: 399
2.sjældent
3.ja hvis det ikk er for dyrt
4.ja
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 137
Svar som:
Kommer an på bilen
Måske
Til tider
Og så videre, kan I jo ikke bruge til specielt meget i forbindelse med projektet?
Jeg ville nok sætte mig ned et øjeblik, og overveje hvad svarene konkret skal bruges til, og derefter bruge lidt tid på at lave et nyt spørgeskema.
Men anyhow, here goes:
1: Ikke så meget, for mig er bilen primært en brugsgenstand. Den skal hellere køre stærkt en se fed ud
2: Ja
3: Ja
4: Nej.. Fucking surt at stå midt i ingenting med et fladt batteri, og ikke kunne komme ind i sin bil!
Held og lykke med projektet.
jan 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 372
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
og den anden idé findes i hvertfald allerede og hedder p-watch.
jan 2005
feb 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 149 Svar: 1.409
2. glemmer i at sætte p-skive? JA
3. ville i have interresse i at købe et system der satte jeres p-skive når i låser døren? NEJ
Laver det selv, har bare problemer med Godkendelsen
4. ville i montere doorpopper i jeres bil, så i kunne fjerne dørhåndtag og lås fra ydersiden af bilen? Nej
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 137
Spørger af ren interesse, jeg ved nemlig den ikke var gået dengang jeg gik på HTX.
jan 2005
spørgeskema... hjælp til skoleprojekt.