{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

spørgeskema... hjælp til skoleprojekt. {{forumTopicSubject}}

har lidt spørgsmål angående et skoleprojekt.... tager ikke lang tid at hjælpe med.... og ville være nice hvis i ville hjælpe....

1. hvor meget går i op i at bilen er stylet?

2. glemmer i at sætte p-skive?

3. ville i have interresse i at købe et system der satte jeres p-skive når i låser døren?

4. ville i montere doorpopper i jeres bil, så i kunne fjerne dørhåndtag og lås fra ydersiden af bilen?

vores projekt går ud på at lave door popper som åbner døren ved hjælp af fjernkontrol og sætter en elektronisk p-skive når man låser døren.... smiley

jeg siger mange tak for hjælpen....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgeskema... hjælp til skoleprojekt.
  • #1   2. mar 2007 1: Nej, hvis bilen er pæn standard gider jeg ikke ofre penge på at den skal se anderledes ud!

2: Ja... cirka 50% af tiden...

3: Nej, jeg har en P-watch allerede og har haft den i 3 år - den ligger stadig rigtig fint nede i æsken smiley

4: Jeg kan godt overkomme at gribe i håndtaget og åbne døren - det behøver ikke være elektronisk...

Held og lykke med projektet smiley

• #2   2. mar 2007 1. afhængig af bilen
    2.sjældent
    3.ja hvis det ikk er for dyrt
    4.ja

• #3   2. mar 2007 Lige en indskudt sætning, ud fra et markedsanalytisk synspunkt er det da ikke et særlig omfattende spørgeskema..? Plus spørgsmålene er uklart formuleret, hvilket jo også tydeligt fremgår af folks svar..
    Svar som:
    Kommer an på bilen
    Måske
    Til tider
    Og så videre, kan I jo ikke bruge til specielt meget i forbindelse med projektet?
    Jeg ville nok sætte mig ned et øjeblik, og overveje hvad svarene konkret skal bruges til, og derefter bruge lidt tid på at lave et nyt spørgeskema.
    Men anyhow, here goes:
    1: Ikke så meget, for mig er bilen primært en brugsgenstand. Den skal hellere køre stærkt en se fed ud smiley
    2: Ja
    3: Ja
    4: Nej.. Fucking surt at stå midt i ingenting med et fladt batteri, og ikke kunne komme ind i sin bil!

Held og lykke med projektet.

• #4   2. mar 2007 ace det er ikke et særlig omfattende spørgeskema.... ved vi godt.... men vores lærer mente vi sku ha en kort analyse af om der var et marked..... og vi har faktisk fået at vide det er det projekt vi ska lave....

• #5   2. mar 2007 undskyld men er det ikke muligt i forvejen at koble sine doorpoppers til centrallåsen så de kan åbnes via fjernbetjæningen???

og den anden idé findes i hvertfald allerede og hedder p-watch.

• #6   2. mar 2007 jeps vi ved det allerede findes.... så

• #7   2. mar 2007 1. hvor meget går i op i at bilen er stylet? Meget

2. glemmer i at sætte p-skive? JA

3. ville i have interresse i at købe et system der satte jeres p-skive når i låser døren? NEJ
    Laver det selv, har bare problemer med Godkendelsen
    4. ville i montere doorpopper i jeres bil, så i kunne fjerne dørhåndtag og lås fra ydersiden af bilen? Nej

• #8   2. mar 2007 Nick C.. Hvis I ved det allerede findes, og det reelt set bare er en sammenkobling af allerede eksisterende produkter, hvor er jeres projekt så henne? Hvilken skole/uddannelse går du på?
    Spørger af ren interesse, jeg ved nemlig den ikke var gået dengang jeg gik på HTX.

• #9   2. mar 2007 jah det er en sammenkobling af flere forskellige komponenter..... men vi skal fremstille dem fra bunden af..... og det er faktisk det faget går ud på.... vi har blandt andet lavet termostat og digital udlæsning..... så....

Kommentér på:
spørgeskema... hjælp til skoleprojekt.

Annonce