{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.155 visninger | Oprettet:

Hjæælp Hyundai i30 koblings udfordring i 1 helt år nu! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Jeg har tidligere skrevet herinde omkring denne hyundai i30 1,6 diesel 2012.

Sommeren 2019, min bil begynder at blive voldsom hård i gear skift. Den er aldrig kørt hårdt eller korte ture.

Gear skidt blev så hårdt, at det nærmest var umuligt, at skifte til 1, 2, 3 gear! 4,5 og 6 var lidt nemmere! Men stadig meget hårdt!
Bak gear var helt umuligt! Dette kunne kun lade sig gøre ved, at slukke bilen også skifte gear!

Konlings punktet tog ligeledes ved så snart man rørte lidt på foden! Altså den tog ved helt nede ved måtten!

Den var faktisk umulig at køre i, pga de voldsomt hårde gear skift.

Vi fik mange forskellige forklaringer på hvad det kunne være?
Vi valgte:
1. Den er udluftet i systemet flere gange!
2. Kobling er skiftet
3. Svinghjul er rettet af
4. Arm der trykker på udrykker leje skiftet
5. Krumtapsføler skiftet

MEN nu efter koblingen blev skiftet! Så hver gang vi skulle starte bilen, lød det som, at bilen blev nær druknet under hver start. Altså ved hver lyskryds f.eks når bilen skal igang, så enten filer den på koblingen helt vildt for IKKE AT GÅ UD, og ellers går den ud!

Jeg har aldrig haft en diesel bil, der ikke kunne trække sig selv igang uden problemer! Det kunne denne her ligeledes, INDEN de hårde gear skift kom.

Og nu har mekaniker givet op?
HJÆÆÆÆLP!

Kobling er nu skiftet 2 GANGE siden marts 2020. Den er helt ny, den der er i nu! Og koblingspunktet er helt nede ved måtten i bilen. Der er så dårligt Et koblingspunkt nu, så det er helt galt.
Også med en HELT ny kobling?
HJÆÆÆÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæælp Hyundai i30 koblings udfordring i 1 helt år nu!
Kommentér på:
Hjæælp Hyundai i30 koblings udfordring i 1 helt år nu!

Annonce