{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.275 visninger | Oprettet:

Vw polo 9n gul motorlampe! {{forumTopicSubject}}

Hej .

Min Polo 1,4 benzin fra 2005 har problemer med EGR-ventilen. Jeg har derfor skiftet den, men lampen lyser stadig. Min OBD viser at den har dårligt “recirculation flow”. Har det noget med tingen på billedet at gøre eller hvad kan det eller være? Nogle der ved hvad den hedder, den på billedet?

Tak på forhånd og god dag:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw polo 9n gul motorlampe!
  • #1   13. jun 2020 Prøv at tage det stål rør af til egr ventilen og rens det indvendig for sod. det kan lukke helt til og så får du den fejl.

• #2   27. jul 2020 Som freeway siger, så ud og hent noget carb renser og rens den. Slet derefter fejlkoden med scanneren og så må du se om den melder samme fejlkode igen. Fejlkoder forsvinder nemlig ikke altid, selv når fdjlen er udbedret

• #3   25. okt 2024 Fik det løst problemet eller hvordan fik du lampen væk? Jeg har en golf v fra 2007 samme problem - ovenstående og ny ventil er prøvet lampen kommer dog stadig igen

• #4   25. okt 2024 Jeg renser altid rørforbindelserne til EGR ventilen, og der er faktisk mere sod i dem, end i EGR ventilen. Hvis det er muligt af blæse dem ud, så gør det,
    Støvmaske nok en god ide.

Kommentér på:
Vw polo 9n gul motorlampe!

Annonce