{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Civic
  • #1   21. jun 2020 I 2010 var børnesygdommene rettet på modellen, og dem var der mange af, som i rigtig mange. Købte selv en ny i 2008, og hold da op den var afsted med mange ting i de par år jeg havde den.
    Praktisk og velfungerende bil med mange fede detaljer. Motoren dog noget uinspirerende og ikke speciel økonomisk. Den mærker ganske enkelt ikke som en moderne bil med 140 hk. Det var min 3. Civic, først havde jeg i 90’erne en 1,6i med 125 hk, senere en fabriksny 1,6 VTI. De havde motorer der skulle piskes lidt, og så skete der sgu også noget der kunne få smilet frem. 1,8 maskinen der skal også piskes for der bare sker lidt, men der sker sgu ikke rigtigt ret meget. Bilen gav mig aldrig Honda glæden - og den blev med et enormt værditab byttet til en Octavia med en 1,4 liter turbo motor, trods Skodaen kun havde 122 hk, ja så virkede den noget kvikkere i hverdagen, og havde en betydeligt bedre benzin økonomi.

    Men kan du lide 1,8 motoren er det fint, er en bil med lækre gode sæder, fed instrumentering og mange smarte detaljer. Den med bagsædet lige kan findes op er genial. Overvej lige hvad du ønsker dig af radio/telefon forbindelse, radio er ikke noget man bare lige skifter.


  • #2   21. jun 2020 Vi har i familien 1,8 gt'eren som du ser i profilbillede. Den er fra 2011. Vi har ejet den siden 2015 og er rigtig glad for den. Det den mest problemfrie bil vi har haft, faktisk er den eneste "ekstra" udgift vi har haft på den, to nye støvskjolde ved bagbremser. Her om sommeren kan vi kører 15 km/l

Kommentér på:
Honda Civic

Annonce