{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.459 visninger | Oprettet:

Svagheder/OBS ved citroen c3 årgang 2015? {{forumTopicSubject}}

Kære alle jer! smiley
Jeg overvejer kraftigt denne type bil i øjeblikket. Jeg har ikke tidligere haft en c3. Jeg havde ellers kigget på noget citigo/up, men kæresten vil gerne have en lidt større bil, hvorfor jeg nu kigger lidt i denne her retning.
Hvad er jeres erfaringer med bilen, motoren, olieforbrug, fugt, strøm, rust, ... generelt.
Kom gerne med alt hvad i kan komme i tanke om.
Hvordan er reperationspriserne på den sammenlignet med fx c1?
Hvad kan i fortælle om motoren, puretech 68, udover den er sløv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svagheder/OBS ved citroen c3 årgang 2015?
  • #2   12. jul 2020 Tak for svar. Nej ikke endnu.

• #3   12. jul 2020 Overvejede også at købe en C3 årgang 2019 da jeg skulle have ny bil sidste år. Valget stod mellem en C3, en Peugeot 208 og en Renault Clio. Jeg synes personligt at C3'erens undervogn er meget slatten, og jeg bryder mig ikke om sæderne. Men selve bilen er rent teknisk identisk med en Peugeot 208, så der er ikke så meget at være nervøs for.

Gearkassen kan synge lidt, men det gør de allesammen. Og gå for guds skyld uden om 1,2 motoren med 82 HK, det er en tikkende bombe.

• #4   12. jul 2020 Den c3 jeg henviser til er årgang 2015, og ikke 2019. Det er vidst ikke den samme bil? smiley

• #5   12. jul 2020 Hvilken motor? 1,0 og 1,2 vti har massive problemer med olieforbrug

• #6   13. jul 2020 Har haft en Citroen c3 fra 14 hvor motorlampen blinkede ved 45000 km.. dog skulle fejlen bare slettes også var den kørende igen.. har skiftet kobling på den en enkel gang ellers har der ikke været noget.

• #7   13. jul 2020 Motoren var forresten en 1,2 vti

• #8   13. jul 2020 Det er ikke en motor jeg ville rode mig ud i, af den årgang. Olieskraberingene fyldes med koks, så de sætter sig fast, og ikke er tætte, således at motorolie kommer med i forbrændingen. Det medfører ydermere på sigt en ødelagt katalysator, og pludselig skal du skifte både motor og katalysator. Det sker på en ret stor andel af de motorer

Kommentér på:
Svagheder/OBS ved citroen c3 årgang 2015?

Annonce