{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.482 visninger | Oprettet:

Nick H
Nick H
Følgere: 8 Emner: 16 Svar: 54

Dækskum eller reservehjul? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Som emmet lyder dækskum eller reservehjul, hvad syntes i ???
Kan dækskum blive for gammelt ?
direkte tpms ventiler, kan de tage skade af skummet?
er det bare bedre at have et reservehjul liggene i bilen lige som før i tiden.?

Hvad mener i ???

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækskum eller reservehjul?
  • #1   17. aug 2020 I gen af delene. Foretrækker autohjælp, og så leveret hjem til døren.

• #2   17. aug 2020 Dækskum, er lort, stopper ventilerne til, plus hvis du skal lappe et dæk der har været skum i er det dobbelt træls, og ja der er udløbsdato på skum, så hellere gi ophugger 500kr for et reservehjulskit, med hjul, donkraft osv

• #3   17. aug 2020 Dækskum kan kun klare huller af en vis størrelse. Reservehjul kan klare det hele, så vidt jeg er orienteret... Så kan du selv regne ud, hvad er bedst smiley

• #4   18. aug 2020 Dækskum er kun en nødløsning hvis der absolut ikke er andre muligheder.
    Bruges Dækskum skal der bruges en del tid på rengøring af dæk hvis det skal lappes, og der er en god chance for tpms Ventil dør af det.
    Derudover er det som tidligere nævnt kun små huller det virker ved.

• #5   18. aug 2020 hvis bilen har tpms ventiler vil jeg aldrig bruge lappevæske/dækskum.

man risikere at stopper det lille hul til, hvor den måler trykket.

jeg er tilhænger af et fysisk reservehjul.

• #6   18. aug 2020 er også tilhænger af et reservehjul.har altid købt et og lagt bag i de biler jeg har købt, hvor der kun var dækskum flaske bagi.plus jeg selvfølig også har lagt en donkraft og hjulnøgle bag i og en refleks trekant også. men har skam brugt det dæk skum, men det har været til stål fælge med rust i kanten så dækket ikke kan holde tæt. men det er mere på tralier og have traktor jeg har gjort det på. hvor man ikke gad tage dækket af og rense kanten og sætte det på igen.

• #7   18. aug 2020 Jeg har haft dækskums kit i de sidste biler, men jeg ville af ovenstående årsager aldrig bruge det. Reservedæk gider jeg heller ikke at have at slæbe rundt på. jeg satser på at hvis jeg punktere, så må autohjælp på banen

• #8   18. aug 2020 Det er jo bare pisse træls at de ikke har et reservehjul med til dig, så kan du ikke komme videre på turen.
    Har selv haft 2 punkteringer på 6 mdr, det kostede et dæk hver gang og ingen af dem kunne være lappet med skum, kompressoren der følger med i en Octavia kunne lige akkurat pumpe hjulet op.
    Reservehjul til mig fremover.

• #9   18. aug 2020 På mange nye bil modeller er det ikke dit eget valg længere, da flere ikke har plads til et reservehjul. smiley

• Nick H
    Nick H Tilmeldt:
    jan 2013

Følgere: 8 Emner: 16 Svar: 54
    #10   21. aug 2020 Hej alle sammen smiley

Mange tak for jeres svar.
    Så kom det på plads!
    Jeg må ud og finde et reservehjul til kones hyundia i10 fra 2014.
    Som sagt fulde det der skum med da bil blev købt, men er aldrig blevet brugt.
    Men jeg kan se at der er plads til et reservehjul omme bag i.
    Så skulle det jo være lige til.
    En nu engang tak for svarene smiley

Kommentér på:
Dækskum eller reservehjul?

Annonce