{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige forsikring på BMW 520d f11
  • #1   24. aug 2020 bmw og billig forsikring er vist noget man kun kan drømme om

• #2   24. aug 2020 Det afhænger lidt af hvad billigt er?
    Jeg syntes jeg far fået en rimelig billig forsikring på min bmw, MEN den er da nok helt sikkert dyrere end en C1.
    Jeg gir mindre for min bmw en jeg gjorde for den golf gti tdi jeg havde før og hvad konens S-max koster.
    Det er dog ikke en 520d f11.

• #3   24. aug 2020 Men du har klart din alder imod dig!

• #4   24. aug 2020 Giver ca. 9.300kr som 29 årig for en 530D F10'er, 35.000km årligt, med kasko, glas og lav selv risiko v. parkeringsskader. Selvrisiko ca. 4.500kr.
    Har haft Audi A6 3.0 TDi og Mercedes E320, de lå alle sammen deromkring. Forsikringsselskab er lokalt. TopDanmark kunne dog godt matche prisen.

Som 18 årig gav jeg 18.000kr for en E46 316i, så jeg syntes selv jeg er billigt forsikret nu smiley
    Som 23 årig skal du nok forberede dig på at det bliver dyrt.. Hvad giver du nu?

• #5   25. aug 2020 Prøv Alka

• #6   25. aug 2020 Hvorfor prøver du ikke

Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring

Som reklamere herinde på BG smiley smiley smiley

De kunne ikke matche vores nuværende biler men måske du er heldig

Men som de stod i deres “reklame”:

På udkig efter en billigere bilforsikring? Hey Forsikring er Danmarks nye bilforsikring. Vi tilbyder samme dækning, men til lavere priser. Indtast din nummerplade på https://heyforsikring.dk og se hvor mange penge du kan spare.

Vil du også spare penge? Skift i dag, det tager kun 5 min. - Hey Forsikring - samme dækning, lavere omkostninger.

God fornøjelse, lad os endelig vide om du er en af de “heldige” der kan spare penge

• #7   25. aug 2020 Har fået et tilbud hvor mine andre forsikringer er hos ETU.
    7800kr. Med fuld kasko, vejhjælp og fri kilometer. Selvrisiko på 6000kr.

smiley smiley

• #8   25. aug 2020 smiley Gav 5000kr for min passat 1.8 tsi DSG 2012 før med samme dækninger som BMW'en smiley

Kommentér på:
Billige forsikring på BMW 520d f11

Annonce