888 visninger
|
Oprettet:
Nissan patrol / turbo problem {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Har en nissan patrol y61 som vi har smidt en 4.2d motor i som har efter monteret turbo.
Har et problem , ofte når jeg giver den rigtigt gas og den kommer op i tryk, så nå jeg slipper speederen så holder den omdrejninge i nogle sekunder efter.
Og det er meget værre hvis jeg har større udstødning.
Hvad kan det være? For lidt modatand eller noget forkert monteret?
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 20 Emner: 30 Svar: 303
dec 2008
Følger: 48 Følgere: 78 Biler: 8 Emner: 123 Svar: 123
Og speederen det virker som om det er on/off intet mellemting
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 20 Emner: 30 Svar: 303
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Altså motorolie?
dec 2008
Følger: 48 Følgere: 78 Biler: 8 Emner: 123 Svar: 123
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
dec 2008
Følger: 48 Følgere: 78 Biler: 8 Emner: 123 Svar: 123
Men kan det være at når den kommer op i tryk, så fjederen ik kan holde efter i spjældet?
Fordi speederen er kun on/of bare jeg lægger foden på speederen så er den på max speed og tryk, så når jeg kører 80kmt så må jeg give gas og slippe give gas og slippe heletiden
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Hvis pumpen er vacuum styret, via gasspjældet, og du nu har monteret turbo.
Så vil pumpen så snart dit tryk i manifolden går til nul, eller højere jo give maks mængde.
Og helt sikkert osse derfor du kun har “on/off”
Men hvordan du skal fixe det, uden og fjerne gasspjæld, og montere en pumpe uden vacuum styring, det må du have nogen ind over der ved noget om patrol.
dec 2008
Følger: 48 Følgere: 78 Biler: 8 Emner: 123 Svar: 123
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
dec 2008
Følger: 48 Følgere: 78 Biler: 8 Emner: 123 Svar: 123
Nissan patrol / turbo problem