{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem henter biler hjem fra Tyskland?
  • #1   15. sep 2020 Så du vil købe en bil uden at have prøvekørt den først?

• #2   15. sep 2020 Jeg har før fået hentet en bil af Auto Logik i Frankfurt. Det kostede ikke alverden.

• #3   15. sep 2020 Farum autocenter

• #4   15. sep 2020 Har selv fået importeret derfra og dem jeg har henvist er super tilfredse. Du skal have fat i Albert

• #5   15. sep 2020 Husk at det er VHB så du skal handle om prisen. + Forlang ny TÜV.

• #6   16. sep 2020 David uddyb jeg er nysgerrig smiley

• benny L
    benny L Tilmeldt:
    sep 2020

Svar: 19
    #8   16. sep 2020 der kan også bare stå VB... det samme.. smiley

• #9   16. sep 2020 Nikolaj: VHB = Verhandlungsbasis. Altså er sælger i hvert fald villig til at reducere prisen. Dette foregår dog mest 'vor Ort' = ved opmøde hos sælger. Jeg fandt bilen på 2 min på autoscout og der har jeg set at prisen er VHB. Og TÜV = 2 årligt Syn som hos jer i Danmark og det bør altid være friskt gjort ved køb af brugt bil. Dette så jeg også i annoncen.

Og trådstarter: I tilfælde af at der er konstruktive ændringer på køretøjet er det også vigtigt at disse er skrevet ind i bilens 'Fahrzeugschein'. Hvis ændringerne er skrevet ind i 'dem Fahrzeugschein' betyder det at den konstruktive ændring er blevet accepteret og godkendt af en tysk synsmand = lovligt.
    Ombygningsdele / Tuningsdele med E-Nummer skal ikke skrives ind men der skal være et ABE Zertifikat til stede hvori bilmodellen er listet.

Kommentér på:
Hvem henter biler hjem fra Tyskland?

Annonce