{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Solfilm og syn.. den gik! {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen..

kl 1040 i formiddags var bilen til sit periodiske syn... Jeg havde taget chancen og kørte til syn uden at fjerne solfilmen fra ruderne. Tænkte at det skulle nok gå. Hvis ikke kunne jeg lige pille lortet af og komme igen senere, eller gøre det på pladsen.

Da klokken slog 1040 blev jeg vinket ind i hallen af en venligt smilene gut på omkring de 50 år. Efter jeg havde liste mig med nedrullet vinduer over kanten til hallen i håb om at han ikke ville se det, kikkede han på den nyvaskede sorte herlighed med ordene ” ja den er godt nok lav hva?”. Han syntes nu godt om bilen, faktisk så meget at hans kollegaer lige måtte se hvad han havde lige havde fået på sin lille synsgang en sådan tirsdag formiddag *G*

Hurtigt og professionelt gik han i gang med at bugsere den op på rullerne mens de andre grinede godt af ham da han skulle finde et mundstykke til deres "støvsuger" der måler/afskærmer CO2'en der passede over min 120mm HKS Hiper, i mens stod jeg og så til at han løftede den og kikkede den efter.. igen med ordene ” ja der er ikke en skid og komme efter” så ned med den igen… han gloede lidt under klappen på den, igen en frisk kommentar om mit HKS rør med dertilhørende filter, men igen ikke en skid om komme efter.

Han trillede en tur og jeg tænkte ”YES!” han opdager ikke ruderne men da han kom tilbage så kom det, ” de der ruder der ” jeg sank lige en klump som til en dansk eksamen… og forventede at han ville sable dem. Men overhoved ikke, faktisk var han lidt ligeglad, ”dem slår vi en streg over, din bil har jo aldrig fået nogen anmærkninger på noget tidspunkt, så hvorfor give den en nu”…. Jeg åndede lettet ud mens han fortalte mig, at jeg jo selvfølgelig ikke måtte have dem i jo ifølge loven. Jeg nikkede med et skævt smil og vi gav hinanden hånden og ønskede en fortsat go dag, og jeg trillede derfra det største grin nogensinde, med papiret KØRETØJET ER GODKENDT! Uden nogen anmærkninger!

Se sådan skal det gøres!

hvis man ellers er lidt imødekommne og korrekt i sin opførsel/fremtoning, når man som ung mand står over for de "gamle"hajer med fordomme værre end hitlers mød jøderne.. når man sku langt, selv til et bilsyn *S*

//jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solfilm og syn.. den gik!
Kommentér på:
Solfilm og syn.. den gik!

Annonce