{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED pærer.
  • #1   27. sep 2020 Det er fordi biler har pære overvågning, når man monterer en led pære tror bilens computer at pæren er sprunget/defekt og lukker for kredsen.
    Enten skal bilen kodes til at acceptere en led pære, eller der skal en modstand på sammen med pæren. I


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #2   27. sep 2020 Eller find pærer der er "canbus ready" eller "error free" på ebay,de burde også virke.
    Men kig dig godt for mht styrke,har set led pærer hvor bremselyset/21w ikke var kraftigere end parkeringlyset/5w på almindelige pærer.


  • #3   27. sep 2020 Pære overvågning har INTET med canbus at gøre og ved brug af led pærer er det lampe overvågning der giver problemer IKKE canbus

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #4   27. sep 2020 Ok,ved bare at jeg bestilte nogen der ikke var canbus ready,de virkede ikke,fik dem byttet til nogen der var og de virkede.

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.902
    #5   27. sep 2020 som #3 er inde på,
    så er der mange der misforstå det.

    især dem der laver/sælge led.
    de skrive de er canbus compatible.
    men can bus har intet med pæreovervågning og gøre

    canbus er kommunikation Mellem de forskellige styreenhedder

    hvor af det ene er pære overvågning

    men nu bruge alle udtrykket at led er canbus kompatibel.
    så misforståelsesen bliver mere og mere udbredt


  • #7   28. sep 2020 Nej en led pære har ikke for høj modstand i forhold til en glødepære.
    Man kan jo netop benytte en modstand til at “snyde” bilens computer til at tro at led pæren pga. den øgede modstand er en funktionel glødepære.
    Det er ren 7 klasses fysik med ohms lov.


    profilbillede
  • #8   28. sep 2020 Det er LED lampens manglende strømforbrug i forhold til en almindelig pære som overvågningen reagerer på

  • #10   28. sep 2020 Ok tror nok jeg er blevet lidt klogere, så tak.

  • #11   28. sep 2020 Er der ikke et forum eller facebook helvede for bilmærkerne?
    Det er absolut smartest at få kodet bilen til evt. led.
    Det er ikke lykken at have en modstand hængende og brænde varme af.
    Er det bag/bremselys eller hvad? Det er en sjov pæretype du lige tager frem.


  • #12   28. sep 2020 Køb MTECs glødepærer, selve pærerne er blå men lyset er samme farve som LED smiley Vi havde dem i vores Avensis, og de matchede de originale LED bånd perfekt smiley

  • #13   29. sep 2020 Det er Positions/kørelys pærer som hedder 21/5w. De sidder i min Alfa Romeo Mito og min kones Fiat 500. Det er virkelig et kedelig svag gul lys de giver, derfor ville jeg gerne have nogle LED pærer i.

  • #14   29. sep 2020 Hej
    Tag i hjem og fisk og køb en standard 5/16-20 watt glødepære og glem alt om at snyde dit CaN bus baserede pæreovervågningssystem.
    Mvh Kp


Kommentér på:
LED pærer.

Annonce