{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.398 visninger | Oprettet:

Smalle men gode autostole? {{forumTopicSubject}}

Har i dag været ude at se på bl.a. Ioniq, id3, e2008 mv. Men.... I alle biler er der ikke mulighed for at bruge vores nuværende cybex stole og samtidig benytte det midterste bagsæde... De er simpelthen for brede. Ved Peugeot påtalte sælger dog han aldrig havde set så brede stole.
Har I kendskab til en god, sikker og smal stol. Vi taler vægtklasse 15 kg og op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smalle men gode autostole?
  • #1   13. okt 2020 Smal og sikker går ikke sammen. Grunden til de er brede er jo at det er noget af det mest sikre du kan sætte dit barn i. Og hvis sælgeren ikke har set brede autostole, så er det fordi han ikke har været ude og kigge på autostole de sidste tyve år

  • #2   13. okt 2020 Jah. Kan godt være du har ret. Tænkte bare der måske var noget om det. De er lige rundt omkring 60 cm brede.

  • #3   13. okt 2020 Hvis du skal have to autostole bagi og stadig vil have en plads fri der omme, så skal du have en bil med 3 bagsæder.. ikke bare 2,5 sæde som de fleste kun har...

  • #4   13. okt 2020 Tjah. Og så bliver elbil sgu svært... Udover en nissan e-nv200 eller tesla model x. Og den sidste nægter min fornuft mig at betale for smiley ja er sgu lidt fattig ????

  • #5   14. okt 2020 Ja så er du jo allerede kommet frem til et svar smiley
    -Du må ud og se på sådan en Nissan.


  • #6   14. okt 2020 Jah ud fra den tese er jeg smiley



  • #7   14. okt 2020 Recaro laver nogle smalle autostole, som nok mest er lavet for at kunne passe i sportslige biler med begrænset plads.

    Britax laver også gode autostole (har selv brugt det mærke) og de laver, så vidt jeg ved, de autostole som er Porsche branded og som sælges gennem Porsche som tilbehør. Jeg tænker de også laver nogle der er smallere for at kunne få dem til at passe i eks. 911.


  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #8   14. okt 2020 Hvis autostolene skal passe i en Porsche og med deres logo på, er det nok billigere at beholde de autostole du har , og så købe en Tesla Model-X smiley

  • #9   14. okt 2020 Hvis det er fordi du skal have 3 børn siddende så findes der eks. denne: https://www.multimac.com/p/superclub_3_seater_1200

  • #10   14. okt 2020 Lasse E. så lærte jeg noget nyt idag. Har aldrig set det koncept før. Desværre må man sige at prisen er til den friske side.

    Vi havde to recaro : https://www.coolshop.dk/produkt/recaro-milano-seatfix-15-36-kg-sort/AK52RW/
    i en skoda superb estate. Men skulle der være en voksne var tricket at sætte de to barnestole ved siden af hinanden og så klemme en voksne ind ved siden af. Dermed var kun en barnestol i isofix, den anden på sele.
    Der var dog ikke just prangene med plads, men vi har da kunnet klemme min kone ind ved siden af de to stole og hun er sådan nogenlunde standard konestørrelse.
    Ville ikke bruge det til lang tur, og det bliver noget ged hvis bilen bliver ramt i siden. for der er ikke rigtigt mere plads at tage af.
    Du gør dog det rigtige, nemlig tag stolen(e) med til forhandleren. Vi fik lov at låne to stole af børnegrejs butikken, så kunne vi tage på tour de bil forhandler, sammen med den dobbelte barnevogn vi slæbte rundt på.


Kommentér på:
Smalle men gode autostole?

Annonce