{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Familiebil til <15.000 {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der findes mange af disse emner, men here goes..

Vores 2005 Fabia 1,4 stc benzin blev under sidste køretur pludselig tre-cylindret.. Tændrør og spoler er skiftet uden effekt, og ledningerne gået efter. Den skal synes til januar, og der skal formentlig laves bremser inden, og klarer den syn, skal der nye vinterdæk på. Det sammenholdt med et rudehejs der er stået af, og et generelt ønske om mere plads har fået os til at se efter en afløser.

-Vi har et barn på et år, der sidder i en stol der kræver Isofix.
-Konen vil gerne have en stationcar, og jeg kan godt lide tanken om alt den plads, men kunne godt selv være lun på en hatchback - er der nogle der har erfaringer med barnevogne i en Avensis/Mondeo/Octavia osv. - hatchback?
-Det skal være benzin. Vi bor i Aarhus, og selvom de fleste af vores ture er lange, så er der korte nok til jeg helst ikke vil have diesel. Derudover tror jeg diesel bliver for dyrt i forhold til eventuelle reparationer.
-Mere plads en Fabiaen. Vi kan godt være i Fabiaen, men jeg kan godt li' at køre i længere biler, og vi ville nyde at have mere plads - gerne så man kan sidde fint mellem to autostole på bagsædet, hvis nu det skulle blive relevant for os.
-Det er en af de der ny-synede-holder-måske-til-næste-syn-måske-ikke-og-måske-længere-biler vi leder efter. Vi er begge studerende, så vi har ikke råd til høj afskrivning, og tager derfor chancen i 10.000-lotteriet. Indtil nu med gode erfaringer, så længe man kan leve med usikkerheden smiley

Kom gerne med jeres bedste bud! Jeg forsøger at være åben, selvom jeg må indrømme at jeg er vokset op med skepsis overfor de franske (modbevis mig gerne her med erfaringer), og en kærlighed til japanske (minus Suzuki), Ford og til dels VW'erne (også Skoda, men jeg går gerne udenom Golf og Audi, da jeg ikke forventer de er kørt så pænt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Familiebil til <15.000
Kommentér på:
Familiebil til <15.000

Annonce