{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

kw v2 gevindundervogn {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg ved ikke om i kan hjælpe mig med mit problem. Jeg har købt brugt KW v2 gevindundervogn til min skoda fabia 6y fra 2003.. Der er ikke de små fjedre med, nogle kalder dem for komfort fjedre.. Er de født uden de fjedre på kw til en fabia eller skal de være der? Jeg håber det er noget i kan hjælpe mig med..

- Jeg har ellers de små fjedre fra fk gevindundervogn liggende fra de gamle som jeg kan montere.. Jeg vil først være sikker på det inden jeg kommer i gang med noget..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kw v2 gevindundervogn
  • #1   27. okt 2020 Jeg har fundet det her på google til ibiza 6l som også passer til fabia 6y og polo 9n og de er også uden de små fjedre.. Men på andre hjemmesider kan man se de små fjedre er der... Så jeg blev lidt nysgerrig

    profilbillede
  • #2   27. okt 2020 de små fjedre er til, for og holde fjedrene stram, når bilen løftes.
    da fjedre ikke må sidde løs
    når bilen løftes, i forbindelse med syn


  • #3   27. okt 2020 Det er jeg med på og det et hellere ikke det jeg spørg om her? Jeg spørg om de sku være der med også på kw mærke til fabia?

    Jeg ved bare bilen siger klunk klunk uden de små fjedre hvis jeg køre over bump, har nemlig oplevet det før..


Kommentér på:
kw v2 gevindundervogn

Annonce