{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Toyota Corolla 2.0 Hybrid 2019 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...

Er der mon nogen der MÅSKE ved, eller har oplevet/og eller andet, som kan give svar på hvorfor FAEN, min toyota corolla 2,0 hybrid, giver mærkelig lyd når jeg holder på speederen med omkring 1500-1700 omdrejninger. (Det er godt nok automatgear), men lyder er knirkende, nærmest som om 2 metal plader går i mod hinanden, og den er ikke vedvarende, men periodsk. Dog kan den løbe op til hele 30 sekunder, når jeg giver mere gas, jamen så forsvinder den nærmest, og ellers nogle gange kommer den i små bid generalt, men for det meste ALTID ved de nævnte omdrejninger. ???

Nogen der har en ide? Den er ny, Toyota Danmark påstod det var udstædninger som giver en mærkelig viberationslyd, så de skiftede udstødningen systemet, men det hjalp IKKE. Lyden var der præcis som før.

Det er en helt ny bil kørt 6000km fra 2019. 2,0 180HK.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Corolla 2.0 Hybrid 2019
  • #1   4. nov 2020 Den har cvt gear... Det er motorens måde at drive dig til vanvid, når nu gearkassen imponerende nok ikke nåede at gøre det på prøveturen smiley

• #2   4. nov 2020 Hvad mener du? Kan du uddybe?

• #3   4. nov 2020 Tror jeg ved hvad du tænker på. Du tænker måske på det normalt med CVT gearkasse for Toyota Corolla, hvor CVT gearkassen bestemmer omdrejning på hybrid motor, hvor der så dannes en uharmonisk støjbillede af i motor, som så er normal.

Men det jeg tænker mere på er, at jeg høre en skærende lyd, voldsom skærende lyd som to metalplader, når jeg holder lidt på speederen mellem 1500-1800 omdrejninger... Lyden er meget mystisk, ikke den helt normale lyd som hybriden skal lyde med CVT gearkassen, for vi afprøvede 8- Toyota Corolla iToyota Danmark, og ingen giver den mærkelige lyd som min. Spørgsmålet er, om der er en fabriksfejl på min?

Kommentér på:
Toyota Corolla 2.0 Hybrid 2019

Annonce