1.325 visninger
|
Oprettet:
Afgift på toyota mr2 spyder {{forumTopicSubject}}
Hej med jer. Jeg går med en tanke om at importere en toyota mr2 spyder men jeg kan ikke finde noget om hvor meget man skal regne med at give i registreringsafgift så tænkte nogle af jer kendte noget til det TAK på forhånd.
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.431
Du kan hvis du har fundet en bil i udlandet, vælge og lade quickimport eller andre lignende firmaer lave en beregning på afgift. Så ved du hvad den er for netop den bil du påtænker at købe før du henter den hjem
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 675
Typisk er det selvanmeldere der har oprettet sagerne, men hvis skat har haft indsigelser i forhold til handelspris eller afgift fremgår det ikke.
Typisk vil Quick Import eller andre selvanmeldere heller ikke tage special biler igennem, da chancen for at skat gør indsigelser er for stor
MR2 ville jeg dog ikke være nervøs for. Dem må der være solgt tusindvis af, og det danske marked må være fyldt med dem
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
Prøv evt at tage fat i Dennis Møller fra supra visby, han har importeret og solgt nogle stykker.
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 675
Der er også flere eksempler på at skat ikke tager "efternavne" så højtideligt. Spyder, Sport, Club Sport, RS, GT osv er nogle gange blot en udstyrspakke i deres øjne.
Hvorfor deres system er endnu mere dumt og uretfærdigt
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
okt 2020
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 1
Afgift på toyota mr2 spyder