{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Ole B
Ole B
Tilmeldt:
19. maj 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 1.943

Bilsynspriser {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan det være at når man søger på bilsynspriser - så får man altid DEKRA - og det er nærmest det eneste selskab, der ikke oplyser deres bilsynspriser - også selvom man laver en booking, får man en pris og må aflyse igen.

Tidligere kunne man ved at søge på Bilsynspriser.dk hurtigt få et overblik over de forskellige selskaber priser på syn - men nu får man bare DEKRA og forledes til at tro, at det nærmest er det eneste sted, man kan få synet sin bil.

Ikke engang her på Bilgalleri.dk får man nogen søgeresultater, når man søger på bilsynspriser - det synes jeg altsammen virker meget fordægtigt.

PS. det billigste sted jeg har fundet her i nærheden er : Bilsyn Plus, 7400 Herning,

https://bilsynplus.dk/herning.html

som har en morgenpris på kun kr. 299,-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsynspriser
  • #1   30. nov 2020 Nok fordi bilsynspriser er Dekras egen side?

    bilsynspriser.dk
    Status Aktivt
    Oprettet 20. november 2006
    IDN bilsynspriser.dk
    Registrant
    Navn DEKRA EQUIPMENT & SERVICES A/S
    Adresse Kirkebjerg Allé 90
    Postnr. og by 2605 Brøndby
    Land Danmark
    Telefonnr. +45 43425425


  • #2   1. dec 2020 Man kan jo også spare for meget, eller bare søge forkert
    Vil da også gætte på at de fleste har et telefon nummer man lige kan ringe op og spørge, når det nu virker så vigtigt.


  • #3   2. dec 2020 Morgenpris 299 og så 200 for at komme igen, så er det jo lige så dyrt som normalt, jeg giver 380 ved Dekra.
    Så er bilen selvfølgelig gjort ordentlig klar og spulet i undervognen osv.


  • #4   3. dec 2020 #1 Søger du på synspriser, bilsyn, bilsyn xby, så kommer du også til Dekra´s side, Prøv selv! - så de har simpelthen opkøbt hjemmesiden + betalt for at alle søgninger på synspriser ledes hen til dem, så de får al trafikken og folk forledes til at tro, at de ikke kan finde andre synssteder.

  • #6   3. dec 2020 Kan det svare sig at søge så meget på det. Tænker tid er også penge... Og hvis man skal bruge meget tid på at søge, og køre efter en besparelse, på fx 80 kr hvert andet år.... Hvad er den tid så værd?

  • #7   3. dec 2020 jeg vælge heller en synshal der er fair.
    da jeg køre en meget gammel bil, som er letter modificeret både karosseri og motor mæssig.

    og havde en dårlig oplevelse i den synshal jeg og plejede og bruge.

    så fandt jeg en anden som ligger længer væk,
    men hvor synsmand en går op i sit arbejde og følger reglerne som en synsmand bør.

    og lade sin personlige holding gå ud over synet af min bil.


  • #8   3. dec 2020 Næh

  • #9   9. dec 2020 Måtte desværre til omsyn pga. 2 mindre fejl - fandt så ud af at:

    http://skivequicksyn.dk/priser/

    omsyner for kun kr. 50,-/fejl - så jeg har fået synet bil incl. omsyn for kun kr. 399,-


  • #10   9. dec 2020 Ja det var da ret så dyrt så.

    Mere fordi priserne du oplyser ikke er tids svarende til dem i dit link.
    Da det efter deres side jo vil koste 550,.kr.
    Eller er det en anden prisliste du er gået efter.


  • #11   19. apr 2021 #10 Forstod ikke helt din kommentar med de kr. 550,-, svarer derfor først nu - men du må ikke have bemærket at jeg i første omgang fik synet hos Bilsynplus i Herning til kun kr. 299,- og så omsynet til kun kr. 100,- hos Quicksyn i Skive - ialt altså kun kr. 399,- - det kan du ikke engang få synet for de fleste andre steder, som ofte tager kr. 450,- for et almindeligt periodesyn.

Kommentér på:
Bilsynspriser

Annonce