{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Noget rasler bagi {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har noget omme bagved i min touran fra 2018 som lyder som om det knager/ rasler ret meget når jeg køre over bump eller andet på vejen. Jeg syntes jeg har kigget alt igennem og kan ikke få lyden frem når jeg prøver på alt muligt, kun når jeg køre i bilen. Andre der oplever det samme ? Det er en 7 sæders

Og lige en anden ting. Kan man smøre sit rat. Det knager som en gammel lædersofa når jeg drejer det rundt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget rasler bagi
  • #1   3. dec 2020 det er næsten altid en træls ting at finde ud af de lyde. det kan være ophæng. bøsninger. stødæmper. eller andet spændene.
    hvordan kniker dit læder rat smiley haha.

• #2   3. dec 2020 Ja det pisse irriterende. Men bilen er kun 2 år gammel så det pæn hurtigt hvis den allerede er i stykker ??
    Det ikke selve rattet men nogen inden bagved.

• #3   3. dec 2020 når ja okay. jo men altså det er jo en ny bil og en vw. jeg ikke fan af noget der er nyt generelt smiley dårligere kvalitet. men rattet der lyder mystisk.
    det knirkene i bag. prøv at åben bagdøren og stå op i døre også hoppe lidt så bilen giver sig hvis den kniker der så er du sikker på det er der det kommer fra.

• #4   4. dec 2020 Det kan eventuelt være et ryglæn på et af bagsæderne der knager. Har før oplevet at sådan et kan knage helt vildt. Så hvis du ligger ryglænet ned et af gangen, kan du jo se om lyden forsvinder. Hvis ikke, kan det måske være fra sæde skinder i bunden af bilen til 2 sæderække (kun et gæt), så prøv at flytte dem frem eller tilbage.

Kommentér på:
Noget rasler bagi

Annonce