{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.127 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147

Fjernelse af Nano fra forruden? {{forumTopicSubject}}

Ham som ejede bilen før mig, lader til at have fået i hvert fald forruden nano-behandlet. Og jeg kan ved Gud i himlen ikke få det skidt af, uanset hvad og hvordan jeg forsøger. Jeg har forsøgt med ruderens. Jeg har forsøgt med æble (i tilfælde af det skyldtes film), opvaskemiddel, wienerkalk og sprit, glaskeramisk rens, Sonax, Optimize glasrens, altsammen uden succes. smiley Det eneste jeg vist mangler er at skifte ruden, hvilket koster mig 4500kr.
Er det virkelig den eneste løsning? Har læst om nogle der bruger bremserens eller noget lignende, men jeg vil ikke ende med at ødelægge lakken, det er slemt nok med udsigten til at udskifte ruden. Men noget er jeg nødt til at gøre, jeg kan ofte ikke se en skid, når jeg kører i regnvejr om aftenen, uanset hvor tit jeg skifter viskerblade (hvilket jeg gør cirka hver 2.-3. måned, ofte uden held). Der er en konstant film/striber/hinde og min autoindstilling på viskeren har ikke fungeret siden dag 1, hvor jeg købte bilen brugt. Den kan ikke vurdere, hvornår der er regn på ruden og hvornår der ikke er. Så, gode råd modtages gerne. smiley Og nej tak, jeg er ikke interesseret i at påføre ny nano, kører sjældent over de 60-70, så skal alligevel bruge viskerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernelse af Nano fra forruden?
Kommentér på:
Fjernelse af Nano fra forruden?

Annonce