{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Casper B
Casper B
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Manifold og katalysator {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har en Peugeot 106 1.6

Jeg har en mistanke om at manifold og katalysator ikke er original og jeg er bange for at de to dele slet ikke passer til bilen teknisk. Så jeg ville høre her om det er lige meget hvilken manifold og katalysator man sætter på bilen så længe den passer, jeg kunne nemlig godt være bange for at de ikke kan holde til motorens ydeevne, eller er det lige meget så længe de passer på motoren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manifold og katalysator
  • #1   12. dec 2020 Hvad får dig til at tro det?

• #2   12. dec 2020 Det er ikke helt lige meget hvilken manifold og kat der sidder på.
    Er katten for lille vil der være for stor modstand, for stor så kan udstødningen ikke varme den op på driftstemperatur.
    Manifolden skal hjælpe udstødningen væk, så dimensionerne skal passe ellers vil det påvirke ydelsen på motoren

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #3   12. dec 2020 Hvad med at svarer på dit tidligere emne, istedet for at oprette et nyt emne, så der ikke bare kører den envejs samtale.

• Casper B
    Casper B Tilmeldt:
    dec 2020

#4   12. dec 2020 Det der får mig til at tro det, er for det første at kat og manifold bliver rødglødende, for det andet at jeg ikke kan finde nogen form for kat der passer til, og lige så kan jeg ikke finde en ny manifold der passer til som minder om det der sidder på, jeg får nogen helt andre mulighed frem.

• Casper B
    Casper B Tilmeldt:
    dec 2020

#5   12. dec 2020 Torpede. Hvordan kan jeg finde ud af om den kat og manifold er god nok til bilen?

• #6   13. dec 2020 Det tror jeg ikke du kan, det bedste er nok at købe nyt eventuelt på refako eller lign steder.

Kommentér på:
Manifold og katalysator

Annonce