{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Henriette B
Henriette B
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2

Golf 4 går ud i tomgang {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen jeg har denne skønne golf 4 som jeg nødigt vil af med.

Men har det problem at når den har stået i tomgang i 15-20 minutter så går den ud, uden varsel. Den slukker bare. Den står lavt i omdrejninger. Når den så er gået ud kan jeg ikke starte den igen medmindre jeg venter en halv til en hel time...

Når der så endelig er kommet gang i den igen kan jeg godt slukke og tænde et par gange uden problemer. Det er så snart den har fået lov til at stå lidt i tomgang eller har stået et par timer slukket at jeg får problemet.

Jeg fik min kammerat til at nulstille computeren tror jeg han kaldte det ved at holde polerne samlet da den var slukket. Det hjalp på den kunne starte lige bagefter og køre upåklageligt i 2 timer selvom den var slukket i mellemtiden.

Men så kom jeg hjem igen og satte bilen da jeg så ville ud og handle kunne bilen ikke starte igen.

Jeg vil tro det kun er periodisk. Men der er jo ingenting der har åbent nu så det er svært at få en udannet mekaniker til at tjekke bilen..

Hvad kan det være????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 går ud i tomgang
  • #1   31. dec 2020 Det kunne være et tilstoppet brændstoffilter.

• #2   31. dec 2020 Er det noget der skal renses eller skal der et nyt brændstoffilter på? Og Kan det godt være grunden til at den kun kan starte nogle gange?

Der skal lige tilføjes at den kan sagtens køre uden at gå ud;) vigtig detalje jeg ikke lige fik med i farten smiley Så længe der bliver holdt gas på og den ikke når ved til de ca 900 omdrejninger så køre den som en drøm...

• #3   31. dec 2020 Så er det nok ikke brændstoffilteret alligevel.

• #4   31. dec 2020 Pis.... Kan det have noget med brændstoftilførslen? eller er vi ovre i noget mere elektronisk som jeg ville kalde det? ;D

• #5   31. dec 2020 Hvad er din bil for en, Diesel? Benzin? Motorstørrelse Årgang, hvis du kan din nummerplade er det nemmere at hjælpe, ellers famler vi i blinde.
    Hvis det er benzin, kan tændspolen være en svaghed.

• #6   1. jan 2021 på med en tester og se evt fejlkode og live data.
    og fejlsøge udfra det

• #7   1. jan 2021 "når den har stået i tomgang i 15-20 minutter"......

Du skal nok lige være opmærksom på at mange kommuner har regler der siger Max 1,2 eller 3minutter i tomgang, og man risikerer en bøde på 1000 Kr.

Ellers vil jeg anbefale at du får renset gasspjældet på din, de kan drille på flere mærkelige måder, hvis der sidder snavs.

• #8   1. jan 2021 Det der, lyder meget som en krumtapssensor der er dårlig.

Koster næsten ingenting, og er nemme at skifte.

Kommentér på:
Golf 4 går ud i tomgang

Annonce