{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Sædeovertræk {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender noget til wrapstyle der ligger i køge?

Har overvejet Sædeovertræk der er lavet specielt til den enkelte bil i læder/stof/alcantara mm.

Vil gerne høre mhst kvalitet i montering. Ligner det rigtige sæder uden Sædeovertræk.

Har fået en pris på 3500kr og synes det lyder som en fair pris hvis det sidder så man ikke kan se det er Sædeovertræk.
Men det er nok lidt for dyrt hvis det bare ligner noget der er eftermonteret fra thansen.

Har set meget forskellige oplevelser mhst. Til deres arbejde når det kommer til bil wrappet i film inde på trustpilot. Men kunne være interessant at høre fra andre.

Mvh. Dennis.

Kommentarer på:  Sædeovertræk
  • #1   11. jan Kan se på deres hjemmeside at det bliver lavet i Polen, og det behøver ikk være dårligt. Så sætter de det nok selv på, men der er ikk mange danske løn kroner i dit tilbud. Men kender desværre ikk butikken

• Martin N
    Martin N Online Tilmeldt:
    dec 2020

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 15
    #2   12. jan Nye søder fra en hugger. er billigere en nyt betræk.

Alternativt kæb en skrotbilmed de sæder i, og så smid resten ud efter, Sådan ville jeg gøre det - altså den sidste løsning.

Det minder mig om, jeg kom engang til en hugger, jeg skulle bruge en ny starter, så jeg have "poppet hooden" sp han kunne se helt præcist vilekn en jeg ville have....

Jeg så i min kådhed, lage jeg bare kølerhjemen ned, ikke sådan "låst" ved ikke helt hvorfor...

Men han rodeede en halvtime eller så så havde han sgu en "ny starter", 600 + moms, bar afregn om på kontoretsaghde ham gutten.

Så jeg fik starteden i hånden (min første gang hps en hugger skal siges... Men jeg stod der... ville bare gerne få afregnet for den skide starter... der gik 15 min så 30 så 45, så 60 tog jeg en beslugningtm hvis han ikke vil have pengene så kørere vi sgu bare

Men det bed mig selv i halen !!

Ikke i form af en statrter, men jeg havde ikke husket at jeg kun hade kølerhjelmen pp klem, så så snart vi nåede 809 km/t klaskede den lige op i forruden, ERRH......

Vil helst ikke sige hvordan vi kom videre derfra, men det kan i nok refnre ud, nu med "støljen statner og smadrer frtontrude? OG nu skulle vi også bruge en ny motorhjemlm gg?

• #3   12. jan #2
    karma is a bitch smiley

men med 809 km/t så det sku alligevel godt klaret at det kun var motorhjelmen der ikke kunne holde smiley

Kommentér på:
Sædeovertræk

x