{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rensning af kølesystem af olie.
  • #1   20. jan 2021 Jeg plejer at tage den nederst slange til køleren nu når jeg renser et køler system der har været olie i. men når jeg har tappet alt køler væske ud så piller jeg termostaten ud også. Så blander jeg vand og alm vaske maskine pulver. Og hælder det på køler systemet og køre motoren så varm som den kan blive uden en termostat. Og så tapper jeg det af igen og det gør jeg flere gange ind til alt olie er ude af vand systemet. Og så hælder jeg alm vand på køler systemet ind til alt det vasket pulver er ude, og så ny termostat i og så køler væske på.

• #2   20. jan 2021 Ok tak for svar ????

• #3   20. jan 2021 Det var så lidt smiley

• #5   21. jan 2021 Det skal man da man får stor hjælp smiley

• #7   21. jan 2021 Han takker ikke. Han spørger blot, om han skal takke. Han er meget i tvivl. Ellers er der vel ingen grund til at sætte hele fire spørgsmålstegn efter tak...???? smiley

• #8   21. jan 2021 ???? Var en fejl

• #9   21. jan 2021 regnet med det var to af dem her du ville sende smiley :-). da vis man trykker på selve billedet af dem på ens fon herinde så kommer der kun ????. Så man skal lave dem på den gammeldags måde med : - ) smiley

• #10   21. jan 2021 Freeway nemlig rigtig.

Har idag taget slangen af køleren tappet alt vand har taget termostat ud og har lagt termostat hus tilbage med pakning og hælde vand med vaskemaskine pulver. Har gjordt det 3-4 gang plus jeg har sat en slange med vand og taget slangen af køleren af så det bare kunne ryge igennem stadig er der lidt olie. Noget jeg har gjordt forkert. ?

• #11   21. jan 2021 Nej du har ikke gjort noget forkert du får aldrig alt olie ud med det samme. da det sidder i slanger og køler/varmeelementet. Så vis man vil have alt ud med det samme,så skal der nye slanger til eller de skal af og renset indvendig med en klud. Og der skal en ny køler til også vis alt skal ud. men det ville være dumt at gøre/udskiftet det, det du skal gøre nu er at køre som den er nu. og så vil rest olie samle sig i køler vand beholderen over det næste månede tid. Så til den tid skal du tappen køler vandet af beholderen kun og tag den af,og rense den total indvendig det kan være det tager nogen gange på den måde inden det er ude. da man ikke kan tage alt med sådan en rensning du nu har givet den men det tager det meste.

• #12   21. jan 2021 Okey lyder godt skal man bare sætte kølervæske i ?

• #13   21. jan 2021 Ja

Kommentér på:
Rensning af kølesystem af olie.

Annonce