{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

danske plader på svenske politi biler! {{forumTopicSubject}}

var en smt tur i kbh her til aften. og kørte så forbi politi gården. og der holdte masse vis af svenske mercedes sprinter svenske politi biler. men de hade sku alle sammen danske nr. plader på. det fattet jeg sku ikke noget af. ved godt de er her over pga det med ungdomshuset. men der forklare sku da ikke hvorfor de har danske plader på svenske politi biler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  danske plader på svenske politi biler!
  • #1   11. mar 2007 de har bare smidt danske plader på så der ikek er svenske palder på i mens de låner dem.

• #2   11. mar 2007 hmm lyder da mærkeligt..hvorfor må de ikke ha svenske plader på bare fordi vi låner deres biler... men dejligt at se de dummer danske regler også rammer selv politiet en gang imellem. hehe

• #3   11. mar 2007 Man må ikke køre udlanske politi biler i danmark sådan er reglerne, så bliver de jo nød til at flytte pladerne over.

• #4   11. mar 2007 okay syge regler. noget af et arbejde at danmark skal betale afgift af de biler de låner og omrigistre dem færst og så tilbage når vi er færdig med dem. hehe

• #5   11. mar 2007 nej det vad jeg faktisk godt. også mest bare for sjov jeg skrev det.....det gør falck jo heller ikke. falck her i min by har købt 2 eller er det 3 vw sharan v6 4 motion på hvide plader som indsast leder biler. og de gav kun 200.000 stykket hvor de normalt koster 600.000 kr styket. og de må bare køre alt det de vil i dem privat når de har vagt. og med fri benzin. de har de godt. hehe

• #6   11. mar 2007 Der er noget du har fået hlt galt i halsen Thomas P, Falck betaler afgift lige som alle andre danske firmaer, og NEJ der må IKKE køres privat i de biler, heller ikke når man er på vagt.........
    Jeg ved ikke hvor du har dine oplysninger fra, men det er altså ikke korekt......

• #7   12. mar 2007 Grunden til at bilerne er på danske plader er, at en dansk betjent ikke må køre i en bil med svenske plader. Det samme gælder almindelige private personer der bor i DK.
    Svensk politi må gerne køre ind i DK, mener det er små 50 km. så det er ikke grunden.

• #8   12. mar 2007 Mikkel T har ret, det er hovedsagligt gjort fordi at folk med adresse i DK ikke må køre biler med udenlandske plader på....

• #9   15. jul 2007 Tror også det har noget at gøre med forsikring... Hvis de bliver smadret er det, det danske politi der skal betale skader (forsikringsselskabet)

Kommentér på:
danske plader på svenske politi biler!

Annonce