{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  $$ for og imod $$ PEUGEOT 308 blue HDI
  • #1   1. feb 2021 Har et par venner der har dem og de har nu ikke haft de store fejl har så også lavet en del. så er bilen passet og alt virker som det skal ville jeg ikke være bange for at købe sådan en. Jeg ville så vælge en manual gear da dem med automat gear ikke har den bedste gearkasse. der er manual 6 gears meget bedre/stærker er det 1.5 eller 1.6 hdi du kigger på og hvad km og årgang er det?. men ang fejl jeg har set er egr fejl partikelfilter fejl kødben der går til ret hurtig, men kødben koster så heller ikke andet end ca 100 kr stk. så det gør så ikke så meget og så har jeg set lidt bøvl med adblue tanken/dysen, men igen det kan ske på de fleste diesel mærker de fejl. Og så er der utætte flammeskiver men igen det er igen en fejl der kan ske på de fleste diesel biler. men syns nu de køre godt de biler, men vil du passet den godt så skift motor olie og filter hvor 10 til 15.000 km. eller årlig skift vis ikke man når at køre de km,i stedet for først ved 25.000/30.000 km som service bogen siger . Det vil gøre motoren ikke får så meget sod og slid indvendig, men det bare min erfaring ang det. de kan også slide de bagerst bremseskiver ned hurtig, men ang det bare sørg for caliber og glider ikke hænger og at bremse klodser ikke gror fast i bremseågen. for er de smurt godt op og ikke begynder at hænge så holder de også længe. Jeg plejer at smøre mine bremser op hvor knap halve år og ved hjul skiftet, så slipper man for bøvl med de gror fast. min passat har samme problem med det som de psa biler har. men de køre så også med næsten ens caliber bag.

Kommentér på:
$$ for og imod $$ PEUGEOT 308 blue HDI

Annonce