{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Bmw F31 318D fartpilot {{forumTopicSubject}}

hej jeg er så uheldig at min nye F31 ikk har fartpilot

hva kræves der for at få det i

og kan man gøre så spejle selv klappes ind når bilens låses istedet for jeg skal trykke på knappen indv for at klappe ind og ud

og så overvejer jeg at få den chippet til 180 vil der ku mærkes forskel der


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw F31 318D fartpilot
  • #1   13. feb 2021 Eftermontering af fartpilot er vist ikke helt billigt på den bil der.

    Prøv at holde låseknappen inde i 2 sekunder på din fj. betjening og se om spejelene køre ind.


  • #2   13. feb 2021 okay fandt en der ku gøre det for 1100


    jaa det virkede dog går venstre spejl lidt stramt


  • #3   14. feb 2021 Godt at høre at det med spejlene virkede smiley Mener du kan gå i i-drive og vælge om de skal klappe ind lige så snart du låser bilen, eller først efter nogle sekunders tryk på låseknappen.

    Denne mulighed gør nemlig at de ikke klapper ind ved islag og kraftig is på bilen, så de knækker. Derfor er det smart at man selv kan vælge om de skal klappe ind når man låse bilen eller ej smiley

    Lyder til at være en meget fin pris på fartpilot, selvom jeg tvivler fordi mener at du skal have skiftet dit multikontakt system på rattet.
    Men jeg kan jo tage fejl. Du har vel kun LIM knappen og ikke SET knappen tænker jeg.

    Men det bliver spændende når du skal have det kodet/lavet.
    God weekend.


  • #4   14. feb 2021 jo jeg tænker os det er bedst man seæc holder lås knapæen inde for at klappe ind pga frost selvom venstre spejl går loge trængt nu smiley

    men den bil kan så meget at jeg er tabt bag en vogn og kan ikk engelsk og det er menuen jo så gad godt man ku finde en indsrruktionsbog på dansk men har ikk være mulift endnu da jeg har flere spørgsmål om denne bil jeg godt gad finde svar på smiley


    ja han ska ha 900 for udskift af knap fra LIM til fartpilot knapper og 200 for kodning smiley


  • #5   14. feb 2021 Ok.. ja det er motoren i spejlet der går lidt træg i kulden tror jeg.

    Ja det er en fin pris på fartpiloten så smiley

    Haha, ja du vil opdage mange ting ved den bil som du slet ikke var klar over den kunne smiley
    Ja du må forbi en hugger og se om du kan få dig en dk instruktionsbog smiley


  • #6   14. feb 2021 ja hvis den fåes på dansk har kigget på bmw side men uden held smiley

    min bog i bilen nu er på tysk griner

    hentede os en app igår der hedbmw connected men jeg kan åbenbart ikk tilføje min bil da min mobil forbindelse ikk er aktiv eller sådan noget griner


Kommentér på:
Bmw F31 318D fartpilot

Annonce