{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

lamdasonda {{forumTopicSubject}}

Hej har problemer med min søns 206 1.6 .skiftede forreste lamdasonda i december da motorlampe lyste og den gik ud hvis man gassede helt op og det virkede men nu her små 2 måneder efter lyste motorlampen igen da han startede den og gik ud da ham prøvede at køre i den .
hvad kan det være er det kat eller anden lamdasonda syntes bare det er mærkeligt at han har kunne køre i 2 måneder uden det mindste problemer den har holdt stille i 4-5 dage her hvor det var så koldt og fødet var efter der han fik problemet kan det skyldes andet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lamdasonda
  • #1   14. feb 2021 Hvad ligger der i den af fejlkoder? Det er ikke normalt den opfører sig sådan hvis det er en lambdasonde.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jul 2014

#2   14. feb 2021 har ikke lige en tester ved hånden så har ikke udlæst fejl .
    prøvede at starte den nu og motorlampe lyste igen tog strømmen fra og lod den stå satte så strøm på igen og gav diverse stik og ledlinger i motorrum fugtfortrænger startede den op igen lampe slukket lod den stå og blive varm og ingen lampe lyste nu skal han bare lige ud og trille en tur i den men prøvede også at give den nogle omdrejninger og gik også fint

• #5   14. feb 2021 #2
    Du skal have læst fejl ud, ikke bare gætte dig frem i blinde. Der er jo over tusinde forskellige fejl der kan få lampen til at lyse.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jul 2014

#6   14. feb 2021 jeg havde tester på sidst inden jeg skiftede den forreste lamdasonda og jo der sidder 2 på
    men tænker der måske kan være kondens der har lavet ballade men ved det ikke har har kørt i den i 20 min ingen motrolampe lyste

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jul 2014

#7   14. feb 2021 Henrik hvordan løste du det hvad var fejlen

Kommentér på:
lamdasonda

Annonce