{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service
  • #2   14. feb 2021 Det bliver mere og mere udbredt i USA. Det samme med at større firmaer har et område af p-pladsen, hvor en mekaniker kommer ud med sit rullende værksted en gang i ugen, så medarbejderne kan få lavet service på bilen mens de arbejder.

  • #3   14. feb 2021 #1 hvorfor skulle de dog ikke måtte det ?

  • #5   14. feb 2021 Kan ikke se, hvorfor det skulle være så stort et problem at aflevere bilen til det lokale værksted i stedet?

    Og det er da slet ikke særlig ofte, at det regner i DK...


  • #6   14. feb 2021 Jo at det havner det rigtige sted bag efter smiley Det er jo ikke sådan at man tapper olien ud i det frie smiley

  • #8   14. feb 2021 det bliver da sådan nogle halv løsninger når man skal ligge på jorden og rode rundt.. man kan da trods alt få en lånebil på 98% af værkstederne

  • #9   14. feb 2021 Jeg gad ikke, tror ikke de holder i lang tid de mekanikere, op og ned på knæ konstant, bare olie skift er der jo tit og ofte bundplade der skal af og på, bilen skal på bukke, og ned på jorden igen, er der en fem seks service på en dag, er det dælme mange gange man skal ned og ligge.

  • #10   14. feb 2021 Quickjacks er mobile og så skal man ikke bøvle med bukke osv, men jeg tror hellere ikke det holder

  • #11   15. feb 2021 Mekanikerne har tidligere været tilknyttet diverse raceteams, så de er vandt til at reparere , frem for blot at udskifte..

    Folk får skiftet ruder i "den fri natur" så hvorfor ikke et fuldt service ? Mon ikke der er styr på det miljømæssige - det tror jeg, og jeg tror ikke Kevin Magnussen som er en af investorerne har brug for dårlig omtale?

    For os der har en stram dagsplan, så er en omvej på 5-10 kilometer for at aflevere bilen på et værksted, indskrivning , få udleveret en lånebil, aflevere den igen, hente egen bil osv osv være noget af en opgave .

    Så er det da nemt at den bliver lavet mens man er på job, så mærker man nærmest ikke at den bliver repareret eller får service ?

    Det er heller ikke besværligt at handle ind i det lokale supermarked, alligevel vælger flere og flere at bruge firmaer der bringer madkasser helt hjem foran hoveddøren.





Kommentér på:
Service

Annonce