{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bmw 118d
  • #1   9. mar 2021 Chip tuning er i min bog en forringelse af bilen. Ikke så meget selve chiptuningen men de ekstra heste/Nm kan slide mere på motor/turbo/gearkasse - plus at folk der får chiptunet deres biler ofte er folk der kører deres bil hårdere end folk der er tilfredse med bilen.

    Vælger du selv at chiptune, kan du selv bestemme hvor hårdt du vil køre den/slide ekstra på bilen.

    Er den allerede chiptunet og med mange km... uha den vil jeg holde mig fra - da du reelt ikke ved om det er en skabs-Brian der har haft den tidligere


  • #2   9. mar 2021 Okay mange tak for svar.
    Har også kig på en magen til. Som nemlig ikke er chippet. Tænkte også på km. Da den anden også har kørt de 260xxx men tænkte måske ikke det var så slemt når det var bmw:)


  • #3   9. mar 2021 250.000 km er nok ikke meget for en dieselmotor . Undervogn, styretøj herunder tandstang må lide under de mange kilometer.

  • #4   9. mar 2021 Så der ville komme til at skulle lave nogen ting, og det er vel ikke helt billigt:)

  • #5   9. mar 2021 At købe en 14-15 år gammel bil er altid forbundet med en vis risiko , uanset om det er en BMW eller Aygo .

    Du kan være heldig at få en bil der kun kommer til at koste almindelig service de næste par år , men du kan så sandelig også risikere at købe en bil der kommer til at koste dig 30.000 kroner eller mere om året i reparationer , men det afhænger selvfølgelig også af hvor langt dine egne evner rækker ?

    ...... Og så tænker jeg altid på hvor meget røvsovs der er i føresædet på sådan en gammel bil, for der må uundgåeligt være nogen der lige har slået en lille ( eller stor ?) prut mens man sad bag rattet ? smiley

    Smag og behag er forskellig , men jeg ville meget hurtigt blive træt af bilen, når 1000 kronesedlerne bliver flået ud af pengepungen .


  • #6   9. mar 2021 Så er det så spørgsmålet om man anser røvsovs som positivt eller negativt

Kommentér på:
Køb af bmw 118d

Annonce