{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.085 visninger | Oprettet:

Jakob B
Jakob B
Følger: 8 Emner: 2 Svar: 2

Klarlak på maskinemalje {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har malet en veteran traktor med maskinemalje som har en blank overflade men den får nemt ridser så tænker jeg vil give den klarlak. Derfor vil jeg gerne høre om jeg kan slibe emaljen over så den ikke er blank og så påføre klarlak ovenpå uden at farven ændre sig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klarlak på maskinemalje
  • #1   2. apr 2021 klarlak ridses jo os. Ville personligt ikke give det klarlak når der brugt maskine maling. Nok prøve at spørge en maler hvis ingen herinde ved noget. Ser ellers pænt ud som det er på billedet

• #2   2. apr 2021 Burde maskin emalje ikke blive afsindig hård i overfladen ? Kan det tænkes at den ikke er hærdet færdigt eller at der er et problem med blandingsforholdet ?

• Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    mar 2021

Følger: 8 Emner: 2 Svar: 2
    #3   2. apr 2021 Jo det er en hård overflade men den er ikke særlig modstandsdygtig overfor små ridser altså dem man kan se hvis der er lys på den

• #4   8. apr 2021 Kan man ikke polere de riser væk som kun kan ses når der er lys??

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #5   8. apr 2021 Kender godt dit problem. Den står rigtig blank nu, og vil ret hurtigt komme til at se mere mat ud.
    Hvis den skulle stå som et suttet bolsje skulle du nok have brugt noget 2 komponent.
    Er det esbjergmaling? Prøv at hør dem ad som har lavet malingen, i esbjergmaling kan man komme hærder i ved jeg, så den bliver hårdere, men det er jo for sent nu.
    Iøvrigt tager den også bare utrolig lang tid om at hærde.

• #6   8. apr 2021 Du kunne også vælge at give lakken en glas keramisk coat, da det er en veteran der nok mest er til lejlighedsvis sjov, så vil en sådan jo holde mange mange år.

Kommentér på:
Klarlak på maskinemalje

Annonce