{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  VW ID.4 anmeldelse
  • #1   3. apr Nope. Det er en super ringe bil der ikke er hverken helt eller halvt færdigt.
    Kia/Hyundai er længere fremme. Samme er Citroen og Peugeot.
    Og selvfølig Tesla


  • #2   3. apr Jeg venter helt klart hellere på en Kia EV6 end en elendig Vw... Eller måske endda skulle man vente til Kineserne for lanceret deres elbiler i Europa... Aiways u5... Eller en af BYD modellerne...


  • #3   3. apr Min næste bil kan meget vel blive en ID4.

    Pænt design, og har mulighed for de features jeg har brug for.


  • #4   4. apr Er der ikke noget med at man skal ind på skærmen for at koble alt muligt til og fra fordi der ingen kapper er i instrumentbrædtet?

  • #5   5. apr #2
    Ville aldrig købe en kineser.
    Men en PSA kunne jeg sagtens. Man kan få en let brugt ellert med en 320km rækkevide for 250.000kr. .
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/-/-/-/5035035



  • #6   5. apr #5
    Du mener 318 km i rækkevidde... Hvis den er i økomode... Og hvorfor spilde sine penge på en fransk bil? Du kan for 50K mere få en tesla...

    Og jeg vil til hver en tid vælge en kinesisk bil frem for en fransk... De har langt bedre styr på teknikken... Bedre design... Og så er de ikke franske... Og det er altid et kæmpe plus at bilen ikke er fransk... Stod valget mellem en fransk bil og 4 spark i skridtet... Så var valget ikke så svært... Og når de 4 spark var overstået ville jeg kigge efter en rigtig bil og ikke noget fransk gylle...


  • #7   5. apr #5
    Se... for kun 18000 kr mere kan man få en bil der faktisk er værd at køre i: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/e-niro/advance-5d/4992440
    En bil der i tests har kunnet køre over 400 km... uden at man skal slukke for aircon osv...
    Og den har bedre plads, pænere interiør (Det kræver så ikke så meget da interiøret i den Citroën er gyseligt) Og højest sandsynligt bedre garanti... Altså en bedre bil...


  • Niclas G
    Niclas G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   5. apr #7 Jeg har noget erfaring med en e-niro og det er en rigtig god bil med en dejlig masse plads. Den kan man som du selv viser få til en fair pris.

  • #9   5. apr #8

    Nemlig... Nu har jeg ikke prøvet ID.4 og det er sikkert en udmærket bil... jeg vil bare ikke køre VW... smiley Der er dog mange problematiske ting du viser i videoen... tåbelig placering af knapper f.eks. Og en meget høj kant il bagagerummet.. Og ikke et interiør jeg ville kunne holde ud ret længe...

    E-niro må kun trække trailer i de absolut nyeste modeller... Men kun en meget lille en, hvilket jo er ubrugeligt...

    Måske når Aiways at komme på det danske marked inden jeg skal købe ny bil... Jeg håber lidt...


  • Niclas G
    Niclas G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #10   5. apr Jeg ser frem til Aiways u5 kommer og glæder mig til at prøve den! #9 Jeg er helt enig i der er nogle uforståelige beslutninger taget både ved ID.3 og ID.4 og nogle af de ting håber jeg på bliver forbedret ved et refresh.

  • #11   5. apr Mega fed gennemgang af omkostningerne ved elbil her:
    https://youtu.be/r7gBs05fut0

    Mange gode fif, dog går det meget op i hvor lidt det koster at købe og køre elbil, men hvis man bare skal fra A til B, så er det jo fint for hr. og fru hakkebøf.
    Dog vil størstedelen herinde på et bilforum nok hellere have en "rigtig" bil at køre i.


  • #12   5. apr #10
    Aiways U5 skulle komme her i April... Til under 400K... De anmeldelser jeg indtil nu har set af den, er ret positive... Nej det er ikke en racerbil... det er en stor SUV i BMW X5 størrelse... Med samme trælse køreegenskaber... Men den har en ok rækkevidde, og super meget plads... og opfylder alle mine krav... og så er den jo et udstyrsstykke med flere funktioner end du finder i langt dyrere biler...

    Designet er så lidt et "enten elsker man det eller hader det" design, men jeg kan nu godt lide det... Og da den er mere praktisk end tesla 3, så er den pludselig blevet mere interessant...


  • #13   5. apr #11

    men det er jo hele pointen ved at købe elbil... den er langt langt billigere at køre i... Og så er de ofte også ganske kvikke, da de ikke lige skal op i omdrejninger før de har kræfter jo...

    Men ja jeg er også en af dem der foretrækker at have en "rigtig" bil ved siden af på Benzin, og så bruge en elbil til transport frem og tilbage på jobbet...


  • #14   6. apr Også det jeg siger her hjemme, dieselbil til mig med de 2x36 km og en elbil til konens 2x8 og nogen gange 4x8 km. Skal vi nogen småture i weekenden så tager vi elbilen
    (hvis vi får en)


  • #15   7. apr Allan: kan olien godt nå at blive ordenlig driftvarm i en dieselbil på en tur som ikke er mere end 36km?

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.392
    #16   7. apr #14
    Ja det er klart.
    2x36 km er umuligt i en elbil. smiley


  • #17   8. apr Men nu har vi for længst købt dieselbilen, den skal ikke ligge og køre 2x8 km, det dur slet ikke.

    I min Octavia 1.4 TSI der er gearkasse olien først varm når jeg kommer til Vejle, tænker ikke det er bedre i en hvilken som helst dieselhakker, heller ikke en Dacia/Renault/Nissan.

    JEG skal ikke ligge og køre i sådan en under-el-bil, men kan da godt tage den ind til byen engang i mellem.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.392
    #18   9. apr “ JEG skal ikke ligge og køre i sådan en under-el-bil”

    Har du en nærmere begrundelse, eller er det bare en følelse?


  • #19   9. apr Jeg synes det er et rigtigt godt bud på en elbil, meget bedre end ID3, en skam den har arvet børnesygdommene fra ID3, men mon ikke VW får styr på det.

    Jeg ser den helt klart som et godt bud på en fornuftig elbil.

    Og med de nye Kia EV6 og Hyundai Ionic 5 og snart Tesla Model Y så begynder det sq at ligne noget, udvalget af elbiler stiger, og det er det eneste der betyder noget smiley


  • #20   9. apr #19
    Og begyndte mærkerne at lave pæne biler vil det hjælpe. Desværre skal elbiler åbenbart være et statement i designet. VW ville gå langt bedre succes med at lave deres normale biler som elbiler. Ligesom renualt ville havde haft meget større succes hvis de ikke havde lavet fluence men en Megané
    Tesla er stort set de eneste der har lavet en normalt udsende bil der ikke er et."se mig jeg køre Ellert ligesom Robert Døllhus"
    Ved godt mange mærker lave dem efter hånden og det er da et skridt i den rigtige retning for dem der gerne vil køre Ellert.
    Hvis jeg fik et hus ville jeg måske overveje en brugt C-Zero til pendling frem og tilbage på job.


  • #21   9. apr Jeg syntes ikke det er så slemt længere, sådan ser biler jo generelt ud i dag, kig på en ny BMW og de ser forfærdelige ud, eller kabinen på en ny Mercedes... Det er bare den vej designsproget går uanset hvad drivmiddel bilen måtte have.

    Vi er heldigvis kommet over den periode hvor en elbil var en Nissan Leaf, eller en BMW I3 eller en Mitsubishi imiev, der kan du sq tale om grimme og underlige biler.

    Og ja Tesla ramte den lige i røven i 2012 med Model S, som slet ikke ligner en elbil som de eller så ud dengang


    profilbillede
  • #22   9. apr Tesla Bjørn har også gang i en serie videoer om ID.4 og umiddelbart virker han ret begejstret i forhold til mange aspekter.
    Det eneste store kritikpunkt jeg opfattede at han havde var at han ikke var tilfreds med app'en og at der var nogle uoverensstemmelser mellem nogle af funktioner i App og i bilen.
    Man kan så diskutere hvor vigtig en app er for den gennemsnitslige bilkøber, jeg ville personligt ligge mere vægt på hvordan bilen er at køre i end hvad man kan fra en app på sin telefon.

    ID.4 ser dog efter min mening ud til at komme til at mangle noget på rækkevidden hvilket er lidt synd.

    Den kommende Mercedes EQS ser dog ud til at blive en af de første elbiler som kommer til at kunne konkurrere med Tesla Model S på rækkevidden, men den bliver nok heller ikke billig.
    Lad håbe at Mercedes elbiler i D og E segmentet kommer til at få en tilsvarende god rækkevidde og at det kan inspirere deres konkurrenter til også at levere elbiler med konkurrencedygtig rækkevidde.


  • #23   9. apr #18
    Kommentar til spørgsmål vedrørende Dacia Spring:
    Jeg ved jo at el-biler KAN rykke helt vildt, har kørt Tesla, så 0-100 på 19 sekunder er et NO GO i min bog, MEN måske kører den bedre end tallene siger.


  • #24   9. apr #23:
    Det er så 0-100 på 15 sekunder så vidt jeg kan se, men det er heller ikke synderligt hurtigt.
    Jeg har personligt ikke behov for at mit daglige transportmiddel kan klare 0-100 på under 5 sekunder (hvilket er en smal sag for de fleste Tesla), men kan den komme under 10 sekunder gør det jo ikke noget, men decideret at fravælge en for at den ikke kan ville jeg ikke.

    Faktisk har jeg lige tjekket op på 0-100 på den nye bil jeg går og venter på at få leveret, og der er 0-100 opgivet til 10 sekunder.


  • #25   9. apr En sjov sammenligning, min gamle HMMWV klarede 0-100 på 23 sekunder med en 6,5L motor.
    Den nye Hummer på EL klarer det på 3 sekunder, hurtigere end den hurtigste Tesla model 3.


  • #26   9. apr Det var dig som havde den millitær model??

    Har du solgt den?

    15 sek til 100 kan jeg leve med.


  • #27   10. apr Jeg kan nå 200 på 15sekunder smiley

    Jeg vil gerne se den nye Hummer tage 0-100 på 3 sekunder før jeg tror på det smiley


  • #28   10. apr Hvis den er er fyldt med batterier så kan den vel nok gøre det.

  • #29   10. apr #26 Ja det var mig der solgte den, vidste ikke hvad jeg skule bruge den til, og nu går jeg og overvejer at købe en igen. Der er 3 forskellige på mit arbejde der har købt en, efter de så min. Og nu savner jeg min hver gang jeg ser dem komme kørende smiley
    I øvrigt fik jeg bygget mine garager om, så der kunne komme en HMMWV ind, så det ville næsten være spild ikke at have sådan en stående smiley

    #27 Om den så i virkeligheden gør det på 4 eller 5 sekunder, så er det nok jo nok mest relevant for folk der spiller bilkort...
    Jeg tænker at det er begrænset hvor mange der køber en Hummer, for at komme først over i et lyskryds smiley


    profilbillede
  • #30   10. apr Lige præcis, men jeg tror stadig ikke de får den til til at flytte sig så hurtigt, det kniber selv en Model X

  • #31   10. apr #30: Men hvis Elon siger at Cybertruck kommer til at tage 0-100 så sluger du det vel råt smiley

  • #32   10. apr Kigger selv på ID 4 men finder også Skoda Enyaq spændende

    ID 3 er ihvertfald for lille med 3 børn men ID 4 eller Enyaq hvis vi skal have en ellert


  • #33   10. apr Martin P
    Var det ikke omkring 65.000 den kostede?


  • #34   10. apr Så skal det da vidst være i dollars smiley

  • #35   10. apr Martin
    Hvad kører du så i nu?


  • #36   10. apr Bl.a. den bil til venstre i billedet, men lad os tale om det i en anden tråd, denne tråd handler om elbiler smiley

  • #37   10. apr Morten J

    Bestemt, alt andet han har sagt af den slags har holdt vand, så han har trods alt lidt mere at have det i smiley

    De fleste skulle også se en Model S i aktion tilbage i 2012 før de troede på det smiley


  • #38   10. apr Tuning af en Dacia Spring.
    Læg elastikken dobbelt smiley


  • #39   11. apr Carsten:

    Ja, Elon leverer altid... Eller noget http://elonsbrokenpromises.com
    Og den side beskæftiger sig udelukkende med hans brudte løfter i forbindelse med Tesla og kommer slet ikke ind på Hyperloop, SpaceX og The Boring Company.

    GMC som skal lave den nye Hummer EV er en del af GM, som jo slet ikke har nogen erfaring med elbiler.
    De lavede i hvert fald slet ikke den første dedikerede og masseproducerede elbil før Elon Musk overhovedet dimitterede https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1


  • #40   11. apr Jeg kan intet finde på set site om at Elon har lovet at hans biler kunne køre stærkere end de rent faktisk kan smiley

    Men fedt med et helt website dedikeret til at prøve at sprede mistillid til ham smiley

    Som en klog engang sagde "You ain't nobody till somebody hates you" smiley smiley

    Og jeg siger jo ikke at de ikke kan, jeg siger bare at jeg gerne lige vil se det først smiley
    For skal vi lave en liste over hvad GM og de øvrige producenter har lovet af vidunder-batterier og teknologier som aldrig kommer til at se dagens lys, så skal det sq være et noget større website end det du linkede til smiley


  • #41   11. apr haha og de skal da lige have opdateret deres site lidt, og det meste af det handler bare om dato'er ikke at han ikke har leveret det han har lovet smiley

    https://insideevs.com/features/388623/tesla-superchargers-kazakhstan/

    Jeg tror mere på Elon end det elendige forsøg på at lave et website til at påvirke Tesla's aktier, det har jo tydeligvis også fejlet smiley


    profilbillede
  • #42   11. apr Ja det kan umuligt være fordi at der er noget om snakken at Elon ofte lover mere end han kan holde at ovennævnte side ikke er den eneste som beskæftiger sig med emnet.

    https://www.roadandtrack.com/news/a35350331/checking-in-on-all-the-promises-elon-musk-and-tesla-have-made/

    Denne her side udstiller også ret godt nogle af hans mere hjernedøde tweets https://elonmusk.today/


  • #43   11. apr At han har en underlig form for humor er da absolut ingen hemmelighed, det er også en del af hans charme smiley
    Jeg er klar over at du ikke kan lide manden, men det ændre ikke på at han ret ofte gør hvad han siger han vil gøre.
    Og har udrettet mere på ganske få år end nogen nogensinde havde turde håbe på


  • #44   11. apr Det vil sige du tror også på ham når han siger at Starship kommer til at blive brugt til langdistance persontransport på jorden?
    For ikke at snakke om hans feberdrøm om en elektrisk og supersonisk VTOL jet?

    Tesla selv har heller ikke for vane at holde hvad de lover, i hvert fald ikke tidsaspektet.
    Tesla har jo ikke engang formået at tjene penge på at sælge biler endnu.
    For 2020 har Tesla et overskud på USD 721 millioner, men der skal ikke et matematikgeni til at regne ud hvordan det regnskab havde set ud hvis ikke Tesla kunne sælge CO2 kvoter til andre bilfabrikanter, den del af deres forretning stod nemlig for USD 1580 millioner af deres indtjening.


  • #45   11. apr Jeg tror mere på det end at den nye Hummer kommer til at gå 0-100 op 3sekunder smiley

    Du lyder som en der har penge i at shorte Tesla aktier smiley


  • #46   11. apr Så ligger du sq højt på naivitets skalaen smiley

    Jeg har ingen økonomiske interesser i (eller imod) Tesla eller andre af Elons projekter.
    Jeg er bare imod at firmaer som Tesla og SpaceX kommer med så utopiske påstande som strider mod fysikkens love og almindelig sund fornuft.


  • #47   11. apr Morten J

    Det har alt hvad Elon allerede har opnået også gjort fra starten af, yet here we are smiley


  • #48   11. apr Hvad af det han allerede har opnået er det du mener som strider mod fysikkens love?

  • #49   11. apr Om det direkte strider imod fysikkens love ved jeg ikke, men det stred i hvert fald imod hvad alle andre mente der var muligt smiley

    Hele opbygningen af Tesla, den første Model S, Model X og så Model 3
    Hastigheden hvorpå man har udvidet produktions kapaciteten
    Opbygningen af Tesla eget superlade metværk
    Leveret flere biler end nogen havde turde gætte på, på så kort tid.
    SpaceX der fik løfte raketter til at lande vertikalt efter brug.
    SpaceX der som den første private virksomhed har sendt astronauter ud i rummet.
    Da de sendte StarMan ud i rummet (det syntes jeg selv var ret underholdende)
    Opbygningen af StarLink
    osv. osv. osv.

    Jeg kunne blive ved meget længe, og hver eneste gang har alle sagt at det var tåbeligt, og umuligt, og han var fantast og intet af det ville være muligt osv.

    And yet here we are smiley

    Men skal vi nu ikke lade være med at debattere det yderligere? da jeg tænker det ikke helt passer ind i emnet smiley


  • #50   11. apr Alt hvad Tesla har opnået er langt fra umuligt hvis man er villig til at smide penge efter det (producere og sælge biler uden at tjene på dem), hvilket Tesla tilsyneladende har været.
    Spørgsmålet er hvor fornuften ligger i det når de stadig ikke tjener penge på de biler de laver og sælger, det er CO2 kvoter der giver dem sorte tal på bundlinjen.
    Det sker også engang imellem at konventionelle bilproducenter laver projekter hvor man regner med at tabe penge på hver bil, og det kan der også komme fede biler ud af (Bugatti Veyron er her det første jeg kommer til at tænke på).
    Men et firma er ikke langtidsholdbart hvis hele forretningsplanen er at man konsekvent taber penge på ens produkter.

    SpaceX har jo ikke bragt noget nyt og revolutionerende på banen, raketter der lander vertikalt er ikke noget nyt, det gjorde McDonnell Douglas Delta Clipper allerede tilbage i 1990'erne.
    At det så pludselig er et privat selskab som sender materiel og personel ud i rummet er jo ikke noget revolutionerende.
    Det er jo ikke noget NASA ikke har gjort før, og ud fra de tal jeg har set tager SpaceX sig også rigtig godt betalt for deres offentlige kontrakter.
    I sådan en grad at selv NASA siger at det er blevet dyrere for dem at få ting i rummet end da de brugte rumfærgeprogrammet.
    De høje priser det lykkedes SpaceX at forhandle sig til for de offentlige kontrakter kan næsten betragtes som statsstøtte, og det benytter SpaceX så til at dumpe priserne på opsendelse af civilt udstyr i rummet og udkonkurrere de andre private konkurrenter.
    SpaceX halter efter og prøver at gøre hvad NASA allerede har gjort for mange år siden, det er der jo ikke noget revolutionerende i, deres situation er 100% bestemt af politiske beslutninger om at NASA ikke længere selv skulle stå for opsendelse, men at dette skulle outsources til private firmaer.


  • #51   11. apr Du bliver ved med at sige at de ikke har revolutioneret noget som helst... men nu har de trods alt tvunget hele bil industrien i en ny retning, og det samme med rumfart.

    Hvis de ikke kan noget som helst, så undre det mig at de gør så meget som de gør smiley
    Jeg håber du kommer over det smiley


  • #52   12. apr Fantes der serieproducerede elbiler før Tesla eksisterede? Ja, det eneste de har gjort der er at sælge en vare billigere end hvad det koster dem at producere for at skabe opmærksomhed om og sælge elbiler, det er der vist ikke meget revolutionerende i.
    Tesla eller ej, så er jeg ikke i tvivl om at elbiler var kommet før eller siden, Tesla har blot fremskyndet det ved at give de få som var klar til elbil et reelt alternativ til ICE.

    SpaceX har heller ikke bidraget med noget revolutionerende.
    Det de roder med nu er problemer NASA har løst for adskillige årtier siden, de prøver blot at reproducere resultaterne fordi man politisk har besluttet at NASA ikke længere selv skal løse opgaven men i stedet fokusere på andre opgaver.
    For at man skulle kunne argumentere for at SpaceX har revolutioneret noget som helst skal man vel også kunne pege på noget som de kan/gør som f.eks. NASA ikke selv kan eller allerede har gjort.


  • #53   12. apr And yet here we are smiley

    De har taget teknologier og gjort dem brugbare og gjort at masserne kan få adgang til dem.
    Fandtes der en elbil før Tesla? ja.. var der nogen der gad eje den? nej...


  • #54   i går kl. 14:53 Spøjst hvordan det så kunne tage så forholdsvis mange år før Tesla kunne tage kronen som bedst sælgende elbil fra Nissan Leaf, for sådan var der vel ikke nogen som gad eje?

    Først da Tesla introducerede Model 3 gjorde Tesla deres biler tilgængelig for masserne, og før det, ja der var Nissan Leaf kongen, men det er jo nemt at glemme når man har Elon brillerne på.


  • #55   i går kl. 15:07 Nissan leaf var jo til at lukke op og skide i... Og er det stadig... alt for kort rækkevidde... Før tesla 3 var der heller ingen der gad købe Leaf...

    Jeg er langt fra tesla fan... og har selv fravalgt tesla 3 da den desværre bliver for upraktisk... (Sedan biler er ubrugelige) Men det ændrer ikke på at Tesla faktisk skubbede udviklingen fremad... Uden dem tror jeg heller ikke på at udviklingen med elbiler var nået til hvor den er i dag... Tesla stillede sig forrest og fik resten til at sige: "Vi skal slå dem der"


  • #56   i går kl. 15:11 Morten
    Nu vil jeg også vove den påstand at der er en lille smule prisforskel på en Nissan Leaf og en Tesla Model S smiley

    Du kan vende og dreje det som du vil, elbils revolutionen har intet med Nissan Leaf at gøre og alt med Tesla at gøre


  • #57   i går kl. 16:25 Cody: Der var jo lige præcis mange som ville købe en Leaf og det ville de fordi den kunne klare deres behov og rent faktisk var til at betale i modsætning til Tesla Model S.
    Vi kan sagtens blive enige om at Tesla har været med til accelerere elbil udviklingen, men jeg mener at det er at strække den at sige at de har revolutioneret den.

    Carsten: Ja lige præcis, der er stor forskel på prisen på en Leaf og en Model S.
    Det som skal til for at revolutionere bilmarkedet er biler den brede befolkning har råd til.
    Lige præcis derfor var det også Ford Model T og ikke Rolls-Royce Silver Ghost som revolutionerede bilen i begyndelsen af 1900-tallet.

    Det kan godt være at mange spirende elbil ejere drømmede om en Tesla, men tallene viser jo tydeligt at det ikke var dem de købte, de var simpelthen for dyre for den brede befolkning.
    Det har først ændret sig med Model 3.


  • #58   i går kl. 19:21 Er du ikke snart færdig Morten, vi har forstået dit budskab, men er desværre ikke enige, og så er den vidst ikke længere smiley

  • #59   i går kl. 20:28 Jeg bliver aldrig færdig så længe folk bliver ved med at lade sig forblænde af Elons BS.

  • #60   i går kl. 22:17 ok, jamen så har du da et korstog du kan gå op i smiley

    profilbillede
  • #61   i dag kl. 12:25 Som der står i FDM Motor 3/2021
    ID.4 leverer det en elbil skal
    God plads
    God rækkevidde
    God ladetid
    Gode køreegenskaber
    Og en krog til traileren
    Det ligner en succes


  • #62   i dag kl. 12:37 #61
    Den er bare røvgrim og kedelig at se på...


  • #63   i dag kl. 12:39 Det er der mange biler der er, ID3 er meget grimmere end ID4
    Og hvad folk vil med en crossover/suv er mig en gåde


  • #64   i dag kl. 12:48 #63
    Tja jeg kigger selv efter SUV, Pga plads og praktikalitet... Skal have hund med i bilen ofte f.eks.... Hvad folk vil med en sedan er mig en gåde... smiley

    Bor på landet hvor en SUV med større frihøjde og evt. 4x4 altså er meget praktisk, specielt til vinter... Ja jeg måtte gå væk fra ELbil idéen igen på trods af jeg næsten var overbevist om at det var det bedste valg... Der var bare for mange af de ting jeg skal bruge bilen til som ikke kunne lade sig gøre med en elbil (i den prisklasse jeg kigger på) Så det var sgu lidt ærgeligt...


  • #65   2 timer siden #62 Cody

    Om ID.4 er pæn eller ej det er en smag sag nogen er til moderen andre er til datteren

    Personligt syntes jeg ID.4 er pænere end ID.3
    Ligesom jeg syntes en rigtig Tesla er en model X

    Men sådan er vi alle så forskellige heldigvis da
    Hold op hvor ville det være kedeligt hvis vi alle kørte rundt i de samme biler

    Mht EL-Bil så glæder jeg mig stadig til at se Skoda Enyaq som bliver et “modsvar” til ID.4


  • #66   3 minutter siden Per B

    Kig ikke længere smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=mrTeMkxzIDM&ab_channel=RundtomBiler


Kommentér på:
VW ID.4 anmeldelse

x