{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Hvor er min gamle Golf 2? {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg altså søge lidt hjælp, har i efterhånden et par år, forsøgt af opstøve vores gamle Golf mk2.
Den blev solgt tilbage i 17, og umiddelbart ligner det at den er solgt sidste gang i 19.
Det var en stor fejl at sælge bilen, og vi vil meget gerne vide lidt om hvor den er - måske den er til salg????
Har forsøgt at lede på diverse Facebook grupper, men har snart givet op.
Nogen der kender den, eller kender nogen der gør!

Kommentarer på:  Hvor er min gamle Golf 2?
  • #1   8. apr tror et billede af bilen vil være bedre.

• #2   8. apr Der må jo være noget specielt ved den siden man vælger at holde liv i sådan en gammel Golf , så et billede af den ville hjælpe ? Måske er den gemt væk i en lade og venter på at den bliver gammel nok til et 8 års syn ? Hvorfor er der ingen synsrapporter på den , hvis man kunne se hvor den sidst var synet på www.tjekbil.dk så havde man en chance for at finde ud af hvor i verden den kørte rundt . Når det er sagt så vil det nok være samme følelse som når en bil har været stjålet : Når andre har kørt i den, og i dette tilfælde nok lavet deres egne ændringer på bilen, så vil det slet ikke føles som din gamle bil . Chancen for at blive skuffet ved et gensyn er vel cirka 98 % .

• #3   8. apr Claus R - Du har nok HELT ret. Men håbet om at den ikke er voldsomt ændret er der. Det er en gammel bil, og er det den rette der har fået fingrene i den, har de holdt den original som den stod ?? Min kæreste har selv restaureret den fra bunden af, og havde meget kærlighed til den bil. Så sidder med et lille håb

• #4   8. apr

profilbillede
  • Trolle P
    Trolle P Online Tilmeldt:
    sep 2020

Følger: 3 Følgere: 88 Emner: 5 Svar: 360
    #5   9. apr Siden dit ejerskab kan den have fået nye fælge, den kan være omlakeret i en anden farve og dermed være helt ukendelig, og da den på billedet på ingen måde stikker ud på nogen måde bliver den nok ikke nem at finde igen ?

Kommentér på:
Hvor er min gamle Golf 2?

x