{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 mekaniker med mange reservedele
  • #1   28. apr 2021 Hvor i landet snakker vi?

  • #2   28. apr 2021 Hovedstadsområdet. Jeg kører gerne ud på Sjælland hvis det er.

  • #3   28. apr 2021 Så kan jeg ikke hjælpe

  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #4   28. apr 2021 Der er ikke ret mange mekanikkere der ligger inde med reservedele overhovedet . De skaffer delene efter behov, og jeg vil tro at selvom du fik din bil repareret hos en autoriseret VW forhandler så ville de skulle skaffe de fleste dele fra en extern leverandør . Du skal nok have fat i www.nap.dk www.havwdiaudi.dk eller lignende for at skaffe dele til sådan en aldrende og snart klassisk VW . Hvis man har sådan en bil kræver det nok at man selv er i stand til at reparere bilen, eller bliver den nok alt for dyr at eje , de fleste mekanikkere skal have 600-1000 kroner i timen, samt avance på de reservedele de skal skaffe eller montere

  • #5   29. apr 2021 Hvis du skal bruge MANGE dele til en Golf 2, var det så ikke en idé at finde en Skrotmoden, og nappe stumper fra?

    Den skal naturligvis bare ikke fejle det du mangler, Fx motor fin, men rusten som helvede, eller sæder, lygter mv fine, men rådden i bunden osv?

    Hvis du skal til en hugger eller mekaniker/værksted og bruge MANGE dele, kan du hurtigt komme over prisen på en hel Golf 2?


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #6   29. apr 2021 Sådan en mekaniker findes ikke....Som nævnt, så har de ikke mange dele på lager....Simpelthen fordi at det er dyrt at have et stort lager, og fordi at pengene på lageret er spildt hvis delene ikke bliver solgt....Så derfor bestiller de delene hjem efterhånden som de skal bruge dem...Og de fleste kan få leveret dele 3 gange om dagen...Noget andet er at hvis man ikke selv kan reparere sin bil, så skal man ikke have sådan en gammel golf....

  • #7   4. maj 2021 Søger du en mekaniker - mekaniker eller en fyr med er værksted, som vil skrue lidt i sin fritid, på din gamle bil?

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. maj 2021 Vi havde selv sådan en for mange år siden, men mens den også var gammel, da blev jeg af et autoriseret wv værksted anbefalet at køre til Jan Bregnerød auto, Bregnerødvej mener jeg nr 100,, i Birkerød. Nu køre vi Volvo og det eneste jeg ærgrer mig over der, er at Danmarks flinkeste mekaniker, stoppede sin uddannelse da han kun kom til wv, skuda og Aidu????. Jeg har anbefalet flere til ham, alle er super tilfredse. Han er billigere end autoriseret, men dyrer end sidegade mekaniker uden uddannelse. Held og Lykke. Bedste hilsner Morten ps Overvej at skifte til Volvo.?? Hvis du som mig ikke har råd til ny så vil samme budget give dig en 4-5 år nyere bil

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 63
    #9   6. maj 2021 ?????
    En mekaniker/et værksted ligger ikke inde med reservedele.

    De bestilles da hjem, når der er brug for dem.

    Er du klar over, hvor mange reservedele, der findes, og hvad det ville kræve af lagerplads, bunden kapital og spild?

    Det er selv de største firmaer gået bort fra for mange år siden.


Kommentér på:
Golf 2 mekaniker med mange reservedele

Annonce