{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.881 visninger | Oprettet:

Alternativer til AutoDoc ? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har igennem flere år brugt AutoDoc for køb af reservedele.

Synes bare der efterhånden er alt for lang leveringstid, og de laver fejlleverancer. ( det sidste er værst )

Tænkte på, om nogen her kender andre tilsvarende Tyske eller Danske butikker, som har et bredt og billigt sortiment ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativer til AutoDoc ?
  • #1   1. maj 2021 Www.buta.dk

  • #2   1. maj 2021 Har før brugt flere forskellige Autoteil sider med fin tilfredshed. Hurtighed er svingende. Men hvis fart betyder noget så er der næsten kun. De danske firmaer som Refako. AutoG (VSA). Au2parts. FTZ


  • #3   1. maj 2021 mister-auto.dk

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   1. maj 2021 De sidste gange har jeg handlet ved becker.dk, der har leveringen været hurtigt, og de rigtige dele er dukket op

  • #5   1. maj 2021 #4 de havde butikken i Århus til at starte med og der ku man ikke returnere end skid tilbage hvis varen var defekt eller ikke passede til bilen.. Så sagde de bare du er ikke velkommen her mere. Men ved sku ikke om de er blevet bedre nu efter de er flyttet til Randers

  • #6   1. maj 2021 Og selvfølgelig ja det er stadig samme lort efter trustpilot

    profilbillede
  • #7   1. maj 2021 Trustpilot er typisk for folk som er noget krænkelses parat, og anmeldelsen du viser er nok et godt eksempel på det.
    Hvis man ikke evner at sætte sig ind i hvordan værktøj sjal bruges eller hvad der passer til hvad så er man selv ude om det.


  • #8   1. maj 2021 Hvis man kommer ind i butikken så står der med et kæmpe skrift INGEN RETURNERING.. De laver lovgivningen om som de har lyst til altså.. Så snart du vil bytte reservedelen eller give den retur så er du bare ikke velkommen mere.. Jeg har selv oplevet det pis hos dem

  • #9   1. maj 2021 #8 Hvilken lov er det du mener giver dig en ret til at returnere en vare der er købt i en fysisk butik??

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #10   1. maj 2021 i_ipek
    Skal man klage over loven, så skal man kende den først smiley
    Du har INGEN returret i fysiske butikker, butikker som tilbyder dette, har det udenlukkende som en ekstra service.
    Du har nemlig muligheden for at se varen du køber.

    Hvis du køber online, så har du ret, og har hørt historier om dem, men det har jeg om nærmest alle.
    Har dog aldrig hørt om buta.. Som i at jeg aldrig har har set butikken omtalt nogen steder før du har nævnet dem, hvilket er imponerende hvis de har eksisteret siden 2015..


  • #11   1. maj 2021 Beckers autodele i Randers

  • #12   1. maj 2021 ham der brokker sig over en trækasksel manchetter,
    må være amerikaner.

    alt skal stå skrevet så man ikke skal tænke selv


  • Asser R
    Asser R Tilmeldt:
    mar 2020

    Emner: 3 Svar: 12
    #13   1. maj 2021 skal det være på sjælland, så prøv GørDetSelv i sydhavnen. De kunne skaffe en reservedel til min bil, billigere end de firmaer som ellers jeg kunne få fra (med levering på over 1 uge).
    GDS kunne have delen på 3 timer!!!
    Man kan jo så også klare reparationen på deres værksted. Det har jeg dog ikke prøvet, så det kan jeg ikke udtale mig nærmere om..


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #14   1. maj 2021 https://www.atp-autoteile.de/de

  • #15   1. maj 2021 Hej
    ws-autoteile
    MVH KP


  • #16   2. maj 2021 Addanmark = Thansen

    Så kører det for dig smiley


  • #17   2. maj 2021 Fint tak.
    smiley smiley

    Prøver nok lige en af ovennævnte næste gang.


  • #18   3. maj 2021 Har i handler med buta.dk før?

  • #19   3. maj 2021 Det har min kammerat. Han havde bestilt koblingsæt til en passat og det gik smertefrit.

  • #20   4. maj 2021 Fedt! Deres priser virker dælme fine ! Og ligger tæt på mig, så det nemt og hente hvis man mangler i stedet for og vente 1 uge på AUTODOC

  • #21   4. maj 2021 Autodoc plejer jo ikke at ride samme dag de sadler. Man skal dælemne være utroligt utålmodig for at få sine dele, og ikke altid er det delene passer, så skal der gå endnu 2-3 uger. Så tænker jeg: Gider man virkeligt det pjat? Som jeg ser det, er det jo svært at køre nogen som helst steder uden en trækaksel, en kobling osv.

  • #22   4. maj 2021 Jeg har god erfaring med at købe hos lokal mekaniker/værksted - det plejer at være let, hurtigt og relativt billigt. Jeg er for meget jyde, til at betale liste priser hvis min mekaniker bare bestiller hjem fra ftz og skriver regning - et salg han ellers ikke havde fået.

    Og så holder man kontakten ved lige, til man en dag står med en reparation man ikke har tid, evner eller udstyr til.

    Alternativt har min lokale refako flinke folk. Og jeg har kun gode erfaringer med at sende en mail, med nummerplade og reservedels ønsker.

    Weboil.dk er også nogle mega flinke gutter, med skarpe priser på olie.

    Autodoc er fristende pga pris, men... det er dårlig service og pengene ryger ud af dk uden at gøre lidt gavn på vejen smiley


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 63
    #23   6. maj 2021 Jeg har da aldrig haft problemer med dette firma.
    Hverken med pris, tid eller at få den bestilte vare.
    Tvært imod.

    Men det er da altid spændende at prøve noget andet.


  • #24   7. maj 2021 #23

    Har du købt for nyligt. ? ...... synes der lang leveringstid ( over 2 uger )

    AutoDoc er svære st komme udenom på prisen smiley

    Det var også bare for lige at høre, om der er andre med tilsvarende priser. Kunne sagtens bruge AutoDoc igen , bare man ikke har travlt.


  • #25   7. maj 2021 de sidste 3 gange jeg har bestilt ved autodoc
    har jeg bestilt søndag aften
    og haft mine ting onsdag/torsdag samme uge.
    men bestille så kunne ting de har på lager


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 63
    #26   7. maj 2021 #24

    For en måned siden bestilte jeg forbindelser til forhjulsstabilisator i begge sider.

    Jeg tror, de kom efter 4 dage.

    Prisen var meget lav. Og de havde nok 10 forskellige fabrikater, man kunne vælge mellem.



Kommentér på:
Alternativer til AutoDoc ?

Annonce