{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Jan  J
Jan J
Tilmeldt:
23. apr 2021
Emner: 3 Svar: 6

Mercedes E220 {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har lidt spørgsmål da jeg har meget lidt begreb om biler.
Har fundet en Mercedes E220T Avantgarde, der er fra slut 2017 og har kørt 150.000km, som jeg syntes meget godt om.
Bilen har kørt hos det tyske politi, der har den fået en mindre påkørsel bagfra, dette er dog blevet udbedret hos Mercedes, samt bilen også har fået fuld service hos Mercedes naturligvis.
Rent visuelt er der ikke noget at se på bilen overhovedet. I den forbindelse har jeg lidt spørgsmål:
Er der noget generelt ved Mercedes E220T man bør være opmærksom på når man køber brugt bil?
Hvordan med tandrem, syntes det var noget man skulle have skiftet før hen, men er det aktuelt på sådan en bil?
Andre ting man bør være opmærksom på i ovenstående situation, eller ting I mener jeg skal sørge for at få med i prisen?
Bilen vil inden overdragelse være klar gjort, samt den vil blive synsgodkendt hos TÜV

På forhånd tak smiley


Kommentarer på:  Mercedes E220
  • #1   9. maj 2021 Mener du 220d? Har aldrig hørt om en 220t. Anyways 220d er ihvertfald med kæde. Vær opmærksom på hvad den er opgivet til at gå på literen, hos SKAT, der kan godt være stor forskel på hvad man skal give i grøn ejerafgift. Medmindre den har mega meget udstyr som ikke er i den gængse danske model af samme bil så tror jeg ikke der er meget at hente ved at købe den fra tyskland. Har du regnet på hvad den kommer til at stå i, kontra hvad der er på det danske marked?

  • Jan  J
    Jan J Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 3 Svar: 6
    #2   9. maj 2021 Hejsa tak for svaret, nu er jeg lige flyttet til Tyskland, så det giver lidt andre muligheder, så skat betyder ikke noget her.
    Ok jeg kan læse mig frem til at kæde som udgangspunkt ikke skal skiftes smiley


  • #3   9. maj 2021 Vær opmærksom på at en tjenestebil (politi) med stor sandsynlighed har levet et hårdt liv , der kan betyde at undervognen har levet et hårdt liv . Jagter hen over vejbump, fortovskanter osv er ikke sundt . Desuden kan der være boret huller i instrumentbordet til politiets ekstraudstyr, og sæderne kan være slidte af de mange hurtige ind og udstigninger .

    Jeg kender ikke det tyske marked, men jeg tænker at der må være mange lignende biler til salg syd for den danske grænse der har en bedre forhistorie?


Kommentér på:
Mercedes E220

Annonce