{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

BMW F11/F10 Udstyrskrav? - Overhoved realistisk? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er på udkig efter en F11 520D - Da jeg gerne vil have en der går langt på literen.
Økonomien er desværre nok primært til nogle af de første årgange.
Den må hjertens gerne have følgende udstyr:

- Automat gear
- Læder Memory sæder
- Soltag
- Active cruise control (Koden er vist: S5DF)
- Head up display (Koden er vist: S610)
- Største lydpakke. (Koderne er vist: S688A ny / S677A pre LCI)

Den må da også gerne have collision assist / Frontal Collision Warning
https://www.newtis.info/tisv2/obj/G8I2oXXv

Er det overhoved realistisk at finde, eller blev der ikke rigtigt solgt nogle med den lille motor og den mængde udstyr?
Og hvad ender vi på af pris, vil helst gerne under 235.000 kr. - Og under 245.000 km.
(Jeg så at der lige er blevet solgt en uden det store i udstyr til 135.000 kr, og den havde gået 238.000 km)

Jeg tror jeg skal lede en del med lys og lygte. - Men ved ikke om jeg er ude på en helt umulig mission.

Er ikke afvisende for at hente en i Tyskland. Men nøj hvor er de dårlige til at oplyse udstyr. Og kun at oplyse det udstyr som bilen rent faktisk har på billederne.. På Autoscout og mobile..
(Det ofte hvis man hakker af i krav om fx. Active cruise control / Adaptive cruise control, så har 80% af de F11 biler der kommer op, kun normal fart kontrol.)

(Billede for opmærksomhed)
På forhånd, tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW F11/F10 Udstyrskrav? - Overhoved realistisk?
  • #1   10. maj 2021 Søg på diverse sider og se hvad der kommer frem(hvilket du nok har gjort) det er ingen der kan give dig et mere præcist svar end dig selv i dette specifikke tilfælde, da det vil kræve at man har søgt efter præcist det samme som dig.

    Men du har nogle underlige krav, jeg tænker at headup og den største lydpakke er noget af det sidste man vælger på en 520d... så udvalget må være stærkt begrænset.


    Og så lyder det sjovt at låse sig fast på 245.000 km som maks?

    Men held og lykke med søgningen smiley


  • #2   11. maj 2021 De findes derude, men der er ikke mange med det udstyr.
    Overvej lige komfortsæder de er altså guld værd.
    Jeg har selv holdt øje med 520d, men er kommet frem til at jeg ikke kan nøjes, så det bliver en 530 igen når min E61 skal skiftes.


  • #3   11. maj 2021 du finder ikke en 520d til den pris med B&O anlægget, der er nærmest ikke solgt nogle 520d med det, men et harman/kardonn anlæg kan du muligvis godt finde dem med til de kriterier, men tror måske du skal lidt op i pris smiley

Kommentér på:
BMW F11/F10 Udstyrskrav? - Overhoved realistisk?

Annonce