{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e46 325i
  • #1   29. maj 2021 alt mellem nr pladerne. anbefale at se youtube videoer omkring E46 og motor.

  • #2   29. maj 2021 Okay det vil jeg prøve

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   29. maj 2021 Karosseri omkring bagbro især.. Bagbroen har det med at blive flået ud af karosseriet, facelift er det lidt bedre, men har stadig set det ske på en 4benet facelift smiley

  • #4   29. maj 2021 De er vel efterhånden så gamle nu at man bør finde sig et relativt sundt eksemplar, genopbygge så den står originalt og gemme den i en tør garage og så sælge den om 10 år , så behøver man ikke spekulere på sin pensionsopsparing .

    Som andre siger er de efterhånden så gamle at der kan være alt galt med dem : Hvis du finder en med under 300.000 km på kilometertælleren så slå den op på www.tjekbil.dk for der er en chance for at den er spolet tilbage .

    Slidt undervogn, slidt styrtøj, herunder servopumpe og tandstang, slidt kardan, kardanophæng , bagtøj. Bagbro tæret, rust i vanger og paneler .

    Held og lykke med at finde et fornuftigt ekemplar der stadig hænger nogenlunde sammen og kan synes igen uden at det koster 20.30.000 kr .


  • #5   31. maj 2021 Rust på bagsmækken oppe under nummerpladen.
    Elektronik problemer, abs sensorer dør ca nu, ligeledes lidt bøvl med knast sensorer etc.
    Kørestilen påvirker i høj grad hvad der dør på dem. Men ja ting som undervognsbøsninger etc skal nok også forventes giver lidt bøvl.
    Motorer kan der være bøvl med vanos, (Variabel ventil styring).
    Tænker at nemmeste er at søge på e46 problem og se hvad der falder ud af skabet.
    Ville jeg være meget nervøs for at købe en... nej, men forvent at der kommer regninger i en lind strøm, og kan du ikke skrue selv, skal du nok lægge en anden plan.


  • #6   31. maj 2021 Der er utroligt mange ting der kan gå på dem og det er ikke billigt at fikse...

    Der kan være en masse vakuumfejl på motoren, CCV system (krumtapsudluftning), DISA-ventil, benzinfilter, indsugningsrør, dyser, pakninger div. steder på motoren.

    De kan døje med højt olieforbrug.

    Rust rust rust!!

    Tandstangen er tilbøjelig til at have fået lidt slør.

    Div. elektronik, som kan skyldes dørlige dørkontakter, GM5 modul oma.


    Jeg har lige selv været hele møllen igennem med min E46 smiley


  • #7   31. maj 2021 Okay tak for hjælpen smiley

  • #8   1. jun 2021 Tror du skal være mest opmærksom på forsikring.

    Der står du er 19 år = 325i
    Puha


  • #9   6. jun 2021 Jeg har fået købt mig en 325i nu og til min overraskelse er det faktisk den bil jeg har haft der har været bilist i forsikring. Den er billigere end både en Golf 4 og en Ford Fiesta

Kommentér på:
Bmw e46 325i

Annonce