{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denne bil til pris?
  • #1   18. jun 2021 Go for it, hvad skal du bruge vores mening til? Mht prisen, så tænker jeg at du selv har gennemtæsket alle annoncer for lignende biler og kommet frem til at det er den du linker til du vil have - så mon ikke prisen passer meget godt med km og udstyr.

  • #2   18. jun 2021 Havde aldrig taget stof sæder i sådan en lækker bil og specielt ikke i lys farve. Du kommer til at vaske dem meget smiley

  • #3   19. jun 2021 Kan man ikke overfladebehandlet det således at snavs kaffe osv ikke ødelægger sæderne ?

  • #4   19. jun 2021 I det danske marked vil lyse sæder give en billigere bil, fordi ingen vil have det, men denne koster nogenlunde det samme som en gennemsnitlig model med mørke sæder.

    Man kan selvfølgeligt sige, at hvis man selv er glad for kabinen, så betyder det ikke meget, hvad andre mener. Men det har jo betydning for gensalgsværdien, hvis 2/3 af potentielle købere vælger den fra pga. interiør.

    Ikke mindst set i det lys synes jeg, den ser lidt for dyr ud. Men det ser omvendt ud til at være en fin bil smiley


  • #5   19. jun 2021 Bay har ret
    Du skal virkelig overveje kabinefarven
    Personligt har jeg haft en Passat med lys kabinestof (der var ventetid på alm mørk) og vi skulle bruge en bil så tænkte det får nok smiley smiley smiley

    Da vi skulle af med den igen var der ca 2/3 som ikke ville have en lyskabine og vi blev budt ca 10-15.000 under tilsvarende biler i markedet hos forhandlere

    Men kan du lide det så køb men regn med at der er et begrænset marked når du skal sælge

    Dermed ikke sagt lyse stofsæder ikke er fine til lige netop den bil men det generelle marked er måske ikke klar til noget så opfriskende

    Min nabo er bilsælger og som han siger når jeg spørger ham hvad skal jeg købe som er let at komme af med igen
    Ja så er svaret:
    En sort eller sølv
    Tysk Stationcar
    Det rammer indenfor 9 id af 10 smiley smiley

    Men fedt nogle stikker lidt af engang imellem


  • #6   19. jun 2021 Tusind tak for jeres svar.

    Kan man ikke overfladebehandle sæderne således at snavs kaffe osv ikke ødelægger sæderne ?


  • #7   19. jun 2021 Jeg tror det er et størrer problem med folks fordomme(gensalg) end det er et problem for dig i dit daglige brug. Som det ser ud, så er sæderne helt rene og flotte og bilen er fra 2017. Bare tænk over hvad du “serverer” i bilen.

    Får børnene fastfood eller er du selv klodset… så overvej om der overhovedet skal spises og drikkes i bilen.

    I min bil “serveres” der kun vand… alt andet foregår udenfor. Min bil - Mine regler smiley


  • #8   19. jun 2021 Man kan få
    Passat 2.0tdi business+ med DSG fra 2020
    BMW 420d fra 2018
    Peugeot 508 2.0hdi 180hk EAT8 automat gear fra 2020
    Tesla model 3 standard Range+ fra 2019
    Skoda Octavia Style 2.0tdi 150hk DSG fra 2021
    Audi A3 hybrid fra 12måned 2020
    Alfa Romeo Gulia JTD fra 2018

    Alle med ca. samme km og pris.

    Så ville jeg slet ikke gide at kigge på en Mercedes A klasse med lys kabine


  • #9   19. jun 2021 Jake har ret. Det er ikke så meget fordi den er slem at holde. Problemet er gensalgsværdien. Mange går ganske enkelt uden om dem uden at kigge nærmere, hvis den har lys kabine.

    Du kan sagtens imprægnere sæderne, så de ikke er modtagelige over for snavs osv. Ingen problemer der. De er også forholdsvis nemme at rense, med mindre de er HELT møgbeskidte. En tæpperenser koster ikke alverden og tager det meste.


  • #10   19. jun 2021 Tusind tak for jeres svar de herre, virkelige værdsæt smiley

  • #11   19. jun 2021 jeg ville bestemt ikke give så mange penge for en bil med Renault motor i

  • #12   19. jun 2021 Nu bliver jeg totalt forvirret . Hvordan kan man bruge en Renault motor i en mercedes wtf??

  • #13   19. jun 2021 kig her og sørg for du ikke får en med Renault motor, jeg ved den er i de små modeller, og vælg helt sikker en AMG stykke,da får du mere luksus

    profilbillede
  • #14   19. jun 2021 her

    profilbillede
  • #15   19. jun 2021 nå jeg kan åbenbart ikke sende screenshottet, men skriv i Google,,,,hvilke modeller fra Mercedes kører med Renault motorer

  • #16   19. jun 2021 Tak danny

  • #17   19. jun 2021 så lidt ,held og lykke ??

  • #18   19. jun 2021 Mercedes er sgu opklameret pis pakket ind i design og renault motor gør sgu da kun lortet mere værd

  • #19   19. jun 2021 Aaaah det er ikke opreklameret pis. Der er en grund til at næsten alle taxier de sidste 30 + år har været Mercedes og er det stadigvæk. De holder og kan køre langt flere km uden de brokker sig, det har de bevist mange gange.
    Har selv kørt Audi, BMW og Mercedes, og Mercedes har været stort set fejlfri.
    Men min nabo der har Tesla brokker sig konstant over samle og byggekvalitet, Fx mellem rum mellem døre og skærme der er forskellige og kabine kvalitet der siger lyde og læder der sprækker efter 3 år. Så kom igen.vef godt du er træt af tyske biler da der er så mange på vejene, men det er der en grund til, det er de bedste biler


  • #20   19. jun 2021 Nu bliver jeg helt skræmt. Jeg troede man betalte for kvalitet?

  • #21   19. jun 2021 Man betaler mere for stjernen end for kvaliteten. Men lad være med at tage dig af Claus' bodega-snak. Man kan være uheldig med alle biler, men Mercedes er generelt af fin kvalitet. Og Renault kan i øvrigt også fint finde ud af at lave motorer...

  • #22   19. jun 2021 Havde ikke lige lagt mærke til hvilken motor det var på det link du sendte MEN DU KAN VÆRE HELT ROLIG. Det er en MERCEDES MOTOR, 2.2 Diesel er en af de mest holdbare og kendte Mercedes motorer du kan vælge!
    det er kun i A klassen med 1.5 motor der er Renault! Og selv de fejler ingen ting


  • #23   19. jun 2021 Nå så CLA modellen har hellere ikke renault motor?

  • #24   19. jun 2021 Nu kan jeg ikke huske om cla findes i 1.5 motor men hvis den gør så er det en Renault motor.
    Men så længe du vælger en cla200 eller cla220 og derover så er det tyske motorer.


  • #25   19. jun 2021 Har lige undersøgt det .
    I hele cla modellen den du kigger på findes der kun en model der kommer med Renault motor, og det er cla180 CDi . Resten er tysk og Mercedes egne motorer


  • #26   19. jun 2021 Tusind tak for det.

  • #27   20. jun 2021 Men til spørgsmålet om beskyttelse af stoffet, ja det kan nemt imprægneres.
    Ud over ketchup fra en fransk hotdog, så er sådanne sæders værste fjende nok afsmitning fra et sæt nye jeans.
    Mange fabrikanter laver tekstil imprægnering, bruger selv denne her
    https://gtechniqdanmark.dk/product/i1-smart-fabric-tekstil-beskyttelse/
    Støvsug sæder og sørg for de er rene, spray på og fordel med en blød børste, blot for at sikre dig det er godt nede i fibrene. Det lugter lidt skarpt i en dag eller 1-5.
    Overfladen er så godt beskyttet at du kan hælde en kakaomælk ud på sædet, det render blot af.
    Bruger det også på have møbler, her kan selv en cremet fugleklat bare børstes af.
    Selv vand kan blot børstes af.
    En behandling holder op til et år.
    Kan godt lide kabinen i bilen der, ikke at det lige var mit valg hvis der var frit valg.


    profilbillede
  • #28   20. jun 2021 Hej
    Hvad koster en ny?
    Vurder procentvis derfra. Følger samme prisfaldkurve som andre i samme mærkeleje.
    MVH KP


  • camilla l
    camilla l Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5
    #29   22. jun 2021 Inden du skriver under, vil jeg råde dig til at bede om service historikken.
    Jeg kan ikke se noget om det i annoncen. Gearkasse service er væsenligt for en automatgearkasse. Den har ikke kørt mange km, men er 4 år gl. Hvis tidligere ejer aldrig har fået skiftet olie på gearkassen, risikere du at den allerede har forkortet sin levetid. Og det er ikke billigt smiley
    Min S-tronic skal have skiftet gearkasseolie minimum 1 gang årligt og for hver 30000km. Det smider jeg gerne et par k efter, da jeg regner med at beholde den i mange år smiley


  • #30   22. jun 2021 Du kan jo prøve med NANO-spray, har dog ingen erfaring med det.

    Omvendt så bliver sorte sæder ekstremt varme i en bil om vinteren, og selvom det måske er mere tydeligt i en lys kabine, så er kaffe og afføringsrester vel ikke mindre ulækkert bare fordi de er mindre synlige?


  • #31   22. jun 2021 Hov mente varme som stegepander om sommeren, naturligvis smiley

  • #32   23. jun 2021 Min chef har sådan en, og jeg har flere gange kørt med. Jeg ville aldrig havde sådan en alene af den grund at der er for lidt plads i den. Jeg sidder med hovedet helt oppe i loftet på trods af jeg kun er 180 cm, godt nok med høj overkrop kontra benlængde. Og på bagsædet er det helt tosset, der er hverken plads til ben eller noget. Men okey hvis du ikke er for stor eller skal havde andre med er det måske okey.

Kommentér på:
Denne bil til pris?

Annonce