{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Deuce
Deuce
Tilmeldt:
27. apr 2020
Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41

Online teoriprøve {{forumTopicSubject}}

Hey alle! smiley

Jeg tog lige en online teoriprøve jeg fik mit kørekort taget for måske 17 år siden og jeg havde 10 rigtige ud af 25 dvs. 15 forkerte og man må have 5 kunne jeg lokke nogle af jer til at tage en online teoriprøve bare for sjov og så kan vi sammenligne de rigtige/forkerte svar synes sku det er lidt svært jeg snakkede med en køreskole og han sagde det var meget normalt med de 10 rigtige ud af 25 jeg skal have generhvervet mit kørekort på et tidspunkt ude i fremtiden

Her er et link til den prøve jeg tog tag evt. den samme synes den var svær

https://spil.codan.dk/teori?mcid=pl_ca_fb_mo_teoriproeve_hero&fbclid=IwAR2a2N7uDVWAxbPWQHn-8DjJPLAX6npdToz5yZhzelJgl5cC1j2rfg4Gs0U


Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Online teoriprøve
  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.899
    #1   20. jun 2021 Du består ikke en teoriprøve uden at læse op på teorien først, der er mange faldgrupper hvis man ikke kender begreber såsom vejensforløb, vejensudstyr osv osv

  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.899
    #2   20. jun 2021 Et fif er at når de siger vil du overhale her, så er det ikke om DU vil, men om du Må ifølge færdselsloven

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #3   20. jun 2021 Ja ok det var på facebook jeg fandt den prøve og en af de andre havde 10 rigtige ligesom mig den anden der havde taget den havde 9 rigtige og der er nogle der siger at der er mingeleret med den prøve og der har været psykologer inde over og sørget for at den forvirrer og manipulerer med en for at køreskolen skal tjene penge ved ikke om det har sin rigtighed men det er der ihvertfald nogle der mener

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #5   20. jun 2021 Er det prøve nummer 1 du tog på trafiktesten?

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #6   20. jun 2021 Nå sorry glem hvad jeg sagde my bad det er den eneste der er gratis det havde jeg ikke lige set

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #8   20. jun 2021 Jeg havde 13 fejl på den fra trafiktesten det er godt nok imponerende K T at du bestod med 4 forkerte for jeg går ud fra at det er lang tid siden du tog kørekort

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #10   20. jun 2021 Har lige et spørgsmål til en rigtig teoriprøve er der så KUN lyd jeg har haft kørekort men det er sgu længe siden jeg tog det og kan ikke huske det??? Men hvis der kun er lyd så gør det det jo endnu sværere det er sgu ikke så godt men jeg undervurderer nok mig selv for meget

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #11   20. jun 2021 Det skal så lige siges at den gang jeg tog kørekort bestod jeg både teori og køreprøve første gang er bare bange for jeg er blevet dummere med årene smiley

  • #12   20. jun 2021 til rigtig teoriprøve er der lyd og billede. du kan kun høre spørgsmål en gang. smiley

    har lige selv hvert igennem to teoriprøve iår med 0 fejl. smiley c og ce


  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #13   20. jun 2021 Ok Benja imponerende

  • #14   20. jun 2021 Hej. Har selv skulle generhverve sidste år pga fart.
    Det er egentlig ikke så svært, du skal bare tage rigtig mange teori prøver og når du er færdig med hver enkel så se hvilke fejl du laver, så læs om det indtil du forstår.
    En anden ting er teoriskole sprog skal man lige ind i, det kan misforstås hvis man bare tager en prøve, så vil anbefale at du tager mange og lære af dine fejl indtil du er under 5 fejl


  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #15   20. jun 2021 Alright jeg fik jo mit taget pga. Sprit vi havde været på en herretur det var på Bornholm og jeg havde en ret høj promille kan ikke lige huske hvor høj men jeg kørte så hjem til mig selv og det gik fint men så var jeg så dum at jeg tænkte "Ah jeg skal lige ned i byen (Rønne) Og køre lidt rundt" det gjorde jeg så og så lå jeg og kørte ræs med en bag mig og slukkede lygterne HELT tosset i know for det var aften og mørkt men jeg kørte så ræs med den bagvedkørende indtil de tændte for blinket det var politiet og så blev jeg stoppet selvfølgelig pustede og skulle så have taget blodprøve men vi var jo allesammen vilde og unge dengang alle kørte påvirket af enten hash eller alkohol en anden gang jeg kørte sprit havde jeg nogle stykker med i bilen og det var mørkt så siger ham der sidder på passagersædet "Øh vejen drejer" "Nå" sagde jeg så og drejede det mærkelige var at der var ingen af dem der var bange jeg var spritstiv der var bare en af dem der sagde til en anden "Så kører du sgu bedre" En anden gang jeg var chauffør på en anden ung mands bil en tunet Mazda 626 og det var også nat og jeg kørte stærkt så begyndte den at skride ud jeg koblede så ud med det samme og der skete ikke mere heldigvis men det er et mirakel at det gik godt jeg havde en lille Toyota Starlet fra 69` eller sådan noget jeg havde gejlet lidt men den fik så mange tæsk så den gik på 3 cylindre til sidst og der var nogle der sagde at jeg havde hældt for billig olie på det var ligesom vand når man mærkede på det mellem fingrene men ja det er sgu et mirakel det gik godt den eneste gang jeg kørte galt var da jeg lå og lavede håndbremse vendinger på noget grus og så kommer jeg ud på asfalten hvor der ikke var så meget grus så tog håndbremsen ikke fat og jeg kørte ind i en lygtepæl og smadrede venstre forskærm men den lille Starlet blev senere solgt og blev repareret så den kørte igen men jeg er heldigvis ikke så dum som dengang mere idag kunne jeg aldrig drømme om hverken at køre for stærkt eller køre spritkørsel

  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.899
    #16   20. jun 2021 Med tiden kommer visdommen men sjældent rigdommen smiley

    Har kørekort til næsten alt, B, C, D, BE, CE DE og erhverv Taxi, på nær motorcykel, så tror jeg har været nervøs for at miste alt og derfor kørt pænt, har kun fået fire fartbøder på 27 år
    Men når man kører meget igennem tiden lærer man at det ikke kan betale sig at ræse afsted.


  • #17   20. jun 2021 Kenneth man er kun ung en gang, i dit tilfælde vil jeg tro det måske har reddet dit liv fremadrettet efter du mistet kørekortet, så det er jo godt nok. Men det er sku alligevel mange år at være uden bil, hvordan har du klaret dig? Bor du i byen ?
    Jeg bor ude på landet og kan sku ikke klare mig uden bil
    Så da jeg skulle generhverve det træk jeg lige vejret dybt for var sku bange for at jeg ikke bestod, da bilen er mit liv og kan ikke uden herude .


  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #18   20. jun 2021 Ja men det har du nok ret i at det har reddet mit liv men er heldigvis ikke så ung og dum mere men nej jeg bor også ude på landet i et kollektiv og modtager førtidspension så jeg har ikke som sådan brug for en bil

  • #19   20. jun 2021 Ja okay, nej men man glemmer aldrig de unge dage, for der var man dummest men også nogle sjove og skøre episoder.
    Men mht. Kørekortet, hvis du er fast besluttet på det så skal du ikke være nervøs, det er ikke så svært, kun lige i starten, men når du er inde i det så går det nemt for sig.
    Alt held og lykke fremover min ven smiley


  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #20   20. jun 2021 Ok tak for det Germancarguy min ven smiley

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #21   20. jun 2021 Men vi var jo mange drenge dengang på Bornholm der havde bil og min var jo helt til grin i forhold til mange af de andres biler men jeg var dog med men det gik jo ikke ud på andet end at ræse rundt hele dagen men ja der var mange dumme ting jeg gjorde dengang men jeg var meget vild Jeg fik en Pioneer cd/Radio af mine forældre og monterede nogle højttalere bagi Starleten de hed Sony Exploid og så da jeg monterede radioen så skar jeg ud i plastik pladen som sad ved radioen og satte en aluminiumsplade på med en skrue i hvert hjørne og så skar jeg ud i aluminiumspladen og satte radioen i det så meget fedt ud mange af de andre havde jo federe anlæg end mit med forstærker bagi og subwoofer og sådan noget linker lige til noget musik jeg hørte da jeg kørte rundt i de Bornholmske gader

    https://www.youtube.com/watch?v=mPbKRH7OuaM

    https://www.youtube.com/watch?v=bglSj30uQ-s


  • #22   20. jun 2021 Haha det kom an på man havde det sjovt dengang skide være med bil model.
    men kan godt genkende det du siger, var selv meget vild som ung, dog var jeg igennem en masse lort pga. Det og det har gjort mig stærkere idag smiley

    Og fed musik du linker til, kan tydeligt huske de tider selvom jeg kun er 27,

    https://youtu.be/4G6QDNC4jPs

    https://youtu.be/pSVbF6DGH9U

    Hørte meget disse to


  • #23   20. jun 2021 Federe tider findes ikke.. 90erne til midt 2000

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #24   20. jun 2021 Ok fed musik men jeg var også ude i noget lort dengang idag er der ikke større problemer end hvis jeg tager en småkage for meget

  • #25   20. jun 2021 At være fræk er noget man er født med smiley smiley smiley

  • Deuce
    Deuce Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 10 Emner: 3 Svar: 41
    #26   20. jun 2021 He he yeah smiley

Kommentér på:
Online teoriprøve

Annonce