{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

VW Lupo tørner men starter ikke. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften viser, så roder jeg lige nu med en Lupo 3L, jeg har for 2-3 uger siden grundjusteret gearkassen osv. og alt var dejligt.

Så pludselig den anden dag, går bilen ud, og vil ikke starte igen. Jeg har tjekket trykkugle, hydraulikolie, sikringer osv. osv. og intet er galt der. herudover skriver vcds ingen fejl på den. Kan det være nyt brændstofsfilter?

Motoren tørner fint, men det virker som om den ingen brændstof får.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Lupo tørner men starter ikke.
  • #1   6. jul 2021 nu har du tjekket at tandremmen ikke er røgen sig en tur. vis den er ok står tandremmen så helt rigtig vis bare den er hoppet en tand eller bare en halv. så kan de ikke starte du kan teste det ved at tage stikket af til knast sensoren vis den starter med den fra koblet så skal du have justeret tandremmen. den er så længere om at starte når den er koblet fra. prøvet også på sådan en lupo 3l der gik i stå hvor det var tandem pumpen i enden af topstykket der var gået død. så evt mål om den laver tryk også.

• #2   7. jul 2021 virker bremselyset?

• #3   7. jul 2021 https://www.lupo3lklub.dk/forum/

Hej.
    Jeg ved ikke om du kender klubben, men der er rigtig meget erfaring og vilje til at hjælpe.
    Mvh. Gert

• #4   10. jul 2021 Har fået raketten til at starte.

Bremselys virker og når den kører, kører den som den skal. Men start er stadig meget hård, den skal gerne Tørnes 5-10 sekunder før den starter. Hertil, så kan bilen pludselig gå ud, ved standsning (uden Eco), for at starte den igen, skal der Tørnes 10-15 sekunder + lige lidt leg med gassen. Så min tanke er, at bilen ikke får tilstrækkeligt brændstof. Stadig ingen fejlkoder på bilen

Kommentér på:
VW Lupo tørner men starter ikke.

Annonce