{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Heidi R
Heidi R
Tilmeldt:
19. sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 76

Renault Megane fra 2017 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Renault Megane fra 2017, hvor jeg har lidt problemer med elektronikken.
Den har en hastighedsalarm, som man normal vis kan slå til og fra. Jeg har været inde og slå fra at jeg ikke gider have den skal sige en bib lyd, hvis man overskrider hastigheden. Dog bliver den ved og den siger det mega højt.
Det ekstra irriterende fordi de ved Renault ikke ville opdatere GPS'EN. Så nye fartgrænser kender den ikke.

Nogle der har et bud på at fikse det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Megane fra 2017
  • #1   8. jul 2021 Det ekstra irriterende fordi de ved Renault ikke ville opdatere GPS'EN.

    Ikke ville?

    Kan ikke hjælpe med løsningen, Men tænker den ligger ved Renault.


  • #2   8. jul 2021 Man plejer at kunne slå bip lyd fra i menuen køretøj.
    Alternativ kan man lave en debug fil og via developer mode koble det fra.


  • Heidi R
    Heidi R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 76
    #3   8. jul 2021 Martin:
    Ja de ville ikke lave en opdatering, da der var fejl i opdateringen og derfor ville lave støj i computeren.

    Kim:
    Jeg har slået den fra på menuen på skærmen, men den bliver ved.
    Okay, det lyder kompliceret? Det vil sige, at man skal forbi et Renault værksted?


  • #4   8. jul 2021 de vil såmænd gerne hjælpe dig ved renault, MEN lige p.t er der fejl i de opdateringer der ligger og derfor siger de nej ved renault værkstedet, for det kan få din skærm til at crashe. det er ordre fra højere sted der gør de siger nej
    iflg det renault værksted/forhandler jeg benytter vil det være muligt at opdatere igen fra midt august

    jeg ved ikke hvad skærm/anlæg du har i din renault, men i min er der r-link og der kan jeg fint slå det fra og skrue op og ned for lyden på advarselsbip m.m


  • Heidi R
    Heidi R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 76
    #5   8. jul 2021 Ja, det sagde de godt. smiley det kunne da være rart at det snart kunne opdateres.

Kommentér på:
Renault Megane fra 2017

Annonce