{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af svensk bil
  • #1   11. jul 2021 Du må ikke køre i en udenlandsk registreret bil hvis du har adresse i Danmark., med mindre det er forat køre i transit til Tyskland .

Svaret må derfor være nej .

Men du kan jo tilbyde sælgeren at køre den til Danmark og så betale en returbillet med tog eller fly tilbage til Sverige ?

• #2   11. jul 2021 Vi importerede en Volvo fra Sverige i 2015. Der kørte jeg hjem på de svenske plader som rigtigt var ulovligt. Der skulle jeg sende pladerne retur til den tidligere ejer sammen med kopi af papir fra det danske toldsyn for at han kunne afmelde den. De svenske myndigheder vil vide hvor den er og ellers skulle han bevise den var skrottet. Derovre kan man åbenbart ikke bare afmelde en bil som så står uden plade lige som i dk

• #3   11. jul 2021 Hmm det virker mærkeligt, måske reglerne er lavet om men i 2009 havde jeg 2 Svensk indregistrerede biler med til dk, de blev toldsynet og fik Danske nr. de gamle Svenske nr.plader har jeg endnu og har aldrig haft problemer de har heller ikke haft kontakt for at få nummerpladerne retur.
    Mener de Danske myndigheder afmelder den i Sverige, en bil i Sverige er født med nr. plader om den er synet eller ej sådan var det i hvert fald den gang.

• #4   11. jul 2021 Jeg hentede bil i Svierige i 2019, på fejeblad.
    Med begge dele af den svenske registreringsattest kørte jeg til toldsyn, og fik en afgift.
    Når bilen er registreret i dk, får de svenske myndigheder melding om at bilen er i dk, og den afmeldes i Sverige.
    Desværre var bilen i dårligere stand end forventet, og kunne ikke synes før et år efter afhentning, dvs den svenske sælger kunne ikke afmelde den i Sverige før den var toldsynet i dk

Kommentér på:
Import af svensk bil

Annonce