{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Babes på hjernen?!? {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår ikke helt hvorfor der er så mange fyre der går helt amok, så snart der er en pige der har et billede af sig selv på sin profil??? Det er jo ikke deres skyld hvis folk stemmer på deres udseende i stedet for på bilens??? Desuden er der jo heller ingen der brokker sig over de piger, der har billede på, men som ikke er særlig kønne... Det er da lidt dobbeltmoralsk, at mindre kønne piger godt må have billede på, men pæne piger ikke må... -Nu ved jeg ikke hvilken gruppe jeg selv tilhører, men jeg havde et billede på i 1-2 uger på mit profilbillede og det hørte jeg også så meget for, så jeg slettede lortet igen *gg* Men så er det jeg tænker, hvad med alle de fyre som har en eller anden babe som profilbillede?? Det er da det samme... I kan jo bare ændre jeres navn til et pigenavn hvis det endelig er, og så se om det gør en forskel??? Det eneste billede jeg havde var i mit profilbillede, hvor det vel egentlig også er meningen at man skal have det?? Det er der da i hvert fald også en masse fyre der har? Og de får måske også højere karakterer af tøserne fordi de er lækre??? Hvad ved jeg??? Synes bare, at i stedet for at brokke sig, kunne man bande lidt for sig selv og så bare gå uden om den pågældende profil.. Man skader jo ikke nogen, ved at se lidt godt ud *ggg*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babes på hjernen?!?
Kommentér på:
Babes på hjernen?!?

Annonce