{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Opdatere Mercedes me connect og navigation
  • #1   18. jul Det kommer an på hvor uauthoriseret du mener… de skal stadig have adgang til mercedes online værktøjer… medmindre du har en navigation som kan opdateres med et sd kort

Hvad skal du have opdateret i mercedes me connect?

Hvilken navigation har du? Har du comand online?

• #2   18. jul Skal have ændret brugeren på me, det er tidligere ejers bruger, og kan ikke ændre det selv
    , ang navigation så hedder det vist command online

Bor på midtfyn, ved ikke om der er nogle værksteder du kan anbefale ?

• #3   18. jul Jeg fik brugeren ændret på min ved at kontakte ejner hessel. Man skal vidst sende dem billede af reg. attest og kørekort men de kan klare det over telefonen/mail

Har du comand online kan du købe online update via Mercedes Me(når du er oprettet) så klares det online.

Men jeg vil næsten anbefale dig at få opdateret softwaren på comand… ejner hessel aner ikke noget om det(enten ved de ikke det kan lade sig gøre/ eller også må de ikke for mercedes)

JTC i Greve opdaterede min software og kort til nyeste version - tror de udelukkende gør det i forbindelse med at man køber nye kort hos dem. Det kostede 2495 kr og tager en hel dag - men så blev min comand også helt frisk og hurtig - flottere grafik og kan nu vise navigation kortet i føreside displayet samtidig med carplay -
    Kan også vise MB navigation samtidig med carplay - og ingen udfald, før døde lortet hele tiden - bl.a. kunne googlemaps begynde at pixel-bløde, “vende farver” og til sidst dø… det er helt væk. Virker nu som tiltænkt - så hvis du har problemer - få det opdateret:-)

Jeg kender desværre ikke til andre end JTC

• #4   19. jul Jake: takker for hjælpen, jeg giver Ejner Hessel er kald smiley
    Hvis der er andre der kender en god Mercedes mekaniker på fyn, så må i gerne sige til

Kommentér på:
Opdatere Mercedes me connect og navigation

x