{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Nogen der har erfaring med Simon motors i Tyskland?
  • #1   23. jul 2021 Alene det at de har 1200+ positive, 3 neutrale og 0 negative bedømmelser på ebay, ville jeg kalde en god indikation for, at de ved hvad de laver - og at de er gode til at servicere deres kunder...

    Det handler ikke om hvor mange ting der går galt, men hvordan firmaet håndterer det efterfølgende.

    Tænk dig godt om før du handler med dem, eller andre for den sags skyld - det er muligt det er lidt dyrere over ebay, og det er bøvlet at bruge paypal, men det sikrer dig i hoved og røv.


  • #2   24. jul 2021 De sælger åbenbart en del sikringer, det ser sådan ud på deres bedømmelser på eBay.
    Vil det være sikrest at gå gennem eBay og betale via PayPal?


  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følgere: 3 Svar: 206
    #3   24. jul 2021 "Alene det at de har 1200+ positive, 3 neutrale og 0 negative bedømmelser på ebay, ville jeg kalde en god indikation for, at de ved hvad de laver - og at de er gode til at servicere deres kunder..."

    Det ville jeg have som en risiko for at der er falske reviews, uden at have kigget på det.
    Der vil altid være utilfredse kunder

    Og til trådstarter. Hvis du vil løbe en risiko og spare penge, så kan du altid gøre det.
    Jeg har før købt en motor gennem et hollandsk selskab, hvor da den var betalt, så havde de den ikke, så skulle de få en anden motor ind og den kom aldrig osv. Jeg lavede en PayPal dispute og fik pengene igen.


  • Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   26. jun 2023 Hej fik du købt motor dengang jeg skal også købe en motor

Kommentér på:
Nogen der har erfaring med Simon motors i Tyskland?

Annonce